Waarom laten naturals de normals niet in hun waarde?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Re: Waarom laten naturals de normals niet in hun waarde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:15

nou,nou,heb jij een probleem ofzo???

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:19

Miska, in mijn ogen laat jij je behoorlijk op de kast jagen over iets wat niet eens over jou gaat.
Laat het rusten. Shanna, niet meer reageren. Gewoon weer back on topic Ja

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:20

Ik ben het helemaal met Miska eens!
En omdat ze haar mening geeft moet ze getemd worden?
Nou tem mij dan ook maar!
Ik vind ook niet dat je iemand van een profiel mag aanvallen hier!
Dus tem maar een eind weg hoor!
Graag zelfs! Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:21

Zeeuwtje, het zijn meerdere weilanden in een stiltegebied met bos, moeras, watertjes en veel gras. Omdat de hekken overal open staan lopen ze op aardig wat hectares. Het is dus ook geen standaard natuurgebied, maar er is wel veel ruimte en het is er schitterend. Straks in de zomer zie ik weer hertjes en vossen, hoor ik de koekoek weer in het bos, echt heerlijk. Lachen
Ik heb geluk gehad, wel heel goed gezocht destijds. Heb Sam vorig jaar op een ''gewoon'' weiland gehad met minder speelruimte en daar was 'ie lang niet zo speels als hier. Dit is gewoon zijn thuis en hij leeft echt het leven van een halfwild paard.

Maar je paard(en) aan huis lijkt me ook heerlijk, hoor Ja . Ik zou dan de hele dag bij mijn paard zijn, denk ik, van huishouden zou niet zoveel meer komen . Haha!
Besteed nu ook al elke vrije minuut meer bij mijn paard dan bij mijn vrienden. Gelukkig zijn die druk en klagen ze niet, maar goed. Haha!

En het fijne aan huis is dat je niets met anderen meer te maken hebt. Lijkt mij ook wel eens een verademing. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:22

Ik wil haar graag in laten zien dat ze zich niet zo druk moet maken, maar ze word alleen maar kwader..

Maar okee.. ik doe mijn supercape weer af..

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:28

Nadya schreef:
Zeeuwtje, het zijn meerdere weilanden in een stiltegebied met bos, moeras, watertjes en veel gras. Omdat de hekken overal open staan lopen ze op aardig wat hectares. Het is dus ook geen standaard natuurgebied, maar er is wel veel ruimte en het is er schitterend. Straks in de zomer zie ik weer hertjes en vossen, hoor ik de koekoek weer in het bos, echt heerlijk. Lachen
Ik heb geluk gehad, wel heel goed gezocht destijds. Heb Sam vorig jaar op een ''gewoon'' weiland gehad met minder speelruimte en daar was 'ie lang niet zo speels als hier. Dit is gewoon zijn thuis en hij leeft echt het leven van een halfwild paard.

Maar je paard(en) aan huis lijkt me ook heerlijk, hoor Ja . Ik zou dan de hele dag bij mijn paard zijn, denk ik, van huishouden zou niet zoveel meer komen . Haha!
Besteed nu ook al elke vrije minuut meer bij mijn paard dan bij mijn vrienden. Gelukkig zijn die druk en klagen ze niet, maar goed. Haha!

En het fijne aan huis is dat je niets met anderen meer te maken hebt. Lijkt mij ook wel eens een verademing. Haha!

Klinkt echt fantastisch voor je paard! Knipoog En voor je zelf ook, maar ik ben ook echt een natuur mens!
Ik woon hier in een boerderij met 66 ha grond erbij! Maar dat is voor akkerbouw!
Mijn paardjes hebben gewoon een paar ha wei waar ze op lopen! En erg gelukkig zijn Haha!
Ze zijn met zijn 4en dus een kleine kudde! 3 van mijn eigen en een weidegenoot!
Maar jouw situatie lijkt me het einde voor mijn paardjes hoor!
Dat heb ik er graag voor over. Mocht ik zoiets hier in de buurt kunnen vinden!
Wie weet ooit Knipoog

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:30

hahah shannn ..

Ben je wat verloren>?

Afbeelding

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:38

Nadya schreef:

Is toch heerlijk als je sam zo kunt laten lopen, maar krijg je hem nog wel te pakken als je wilt gaan rijden Haha!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:43

Moderatoropmerking:
slotje voor overleg