Santos_ schreef:Zijn er nu ook mensen die hun paarden in deze storm buiten hebben? Dat zou ik wel erg zielig vinden.
Mijn paarden staan in een de loopstal, de deur naar buiten staat open, maar meer als een hoofd is nog niet buiten de deur geweest

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Santos_ schreef:Zijn er nu ook mensen die hun paarden in deze storm buiten hebben? Dat zou ik wel erg zielig vinden.
_Martine_ schreef:Precies promptertje, als het gevaarlijk is om ze buiten te laten staan moeten ze naar binnen. Ookal; een boom om in de paddock of een boom om op de stalwat heb je liever.
Santos_ schreef:Die van ons zijn nu wel een beetje zielig, ze hebben gister ook al de hele dag op stal gestaan.Maarja liever binnen dan een tak tegen hun hoofdjes.
promptertje schreef:Bij ons staan ze binnen, om de paddocks heen staan overal oude bomen en gebouwtjes - veel te link om ze daar in te hebben staan.
_angela_ schreef:ik hoop dat je dan in ieder geval wel een eind gaat wandelen, of een uur of 2 gaat rijden??
floorsil schreef:bij ons staan de paarden ook 25/7 buiten en als het regens gaan ze heel vaak in de regen staan ipv onder het afdak ook hebben we een paard met een deken en als die in de bak staat en er is een stuk droog en ook een grote plas gaat ze heel vaak in die plas rollen dus heel die deken zijk nat maarja dat beest kan ook gewoon op het droge rollen dus dat is wel vaag.