Daarom , misschien vind je een toch weer heel ander zadel helemaal niet fijn
Kijk je kan natuurlijk nog als een speer een testzadel aanvragen , voor hetzelfde geldt ben ik deze laatste over een maand nog niet kwijt , je weet het niet.
tja, ik ga alleen net verhuizen... dus het komt totaal niet uit. Helemaal geen tijd om een zadel uit te proberen. Het houd gewoon op. Dat zadel is niet voor mij.
Nog geen foto's kunnen maken door het slechte weer en waar ik nu tijdelijk sta heb ik alleen een buitenbak. Maar ben er wel intussen achter dat de singel die ik heb dus net te lang is. Heb nu even voor tijdelijk een 24" singel gekocht om te kijken of deze kort genoeg is. Wie kan zeggen hoe lang een 24" singel is in cm.
Die van mij met zijn camel kleurige budget-pad onder de arizona caramello. Terzijnertijd zal er ook een foto komen van de blauwe. http://www.mijnalbum.nl/Foto-EGRSS88K.jpg Rechterkant. http://www.mijnalbum.nl/Foto-7NYT38PA.jpg Linkerkant. En Pmarena dan kom ik dus ongeveer uit op 60,96 cm en dacht te zien dat de kortste singel die jij heb 65 cm is. En op deze foto's moest ik nog nasingel. Ben bang dat 65 cm dus dan weer net lang gaat worden.
Ik vind alleen de fenders wel een beetje jammer hoor... niet dat je er veel van ziet als je rijd. Maar toch. Ik vind het jammer dat ze niet in dezelfde kleur zijn als het zadel.
Hee, zie nu pas dit topic Ik heb net vandaag de cheyenne caramello besteld, in Duitsland wel te verstaan. Er stond op de website en in de bevestigingsmail niet dat hij uitverkocht was, dus ga er vanuit hem binnenkort te ontvangen. Zal dan zeker foto's plaatsen hoor !
Ik begreep van de week ook dat ze nog (weer) een partijtje hadden inderdaad bij Barefoot ! Ik koop ze niet meer in i.i.g. , tenzij iemand ze echt graag wil dan bestel ik ze voor die persoon maar niet om op voorraad te houden. Iedereen heeft lang genoeg de kans gehad nu hoor
Thanks! Mijn onderleger heeft bont aan de onderkant (en zo'n sier rand) en ruggegraad uitsparing. Er zit in het midden van de onderkant dus een strook zonder bont.