Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fail. Zet hem morgen correct. Kom er nu ook achter dat ik eigenlijk maar heel weinig video's heb. Wel heel veel foto's
Aleeneh schreef:Leuk filmpje om te zien. Altijd leerzaam om te zien hoe anderen het doen. Waarom zet je hem de eerste twee keer stil met de stick aan de voorkant?
hij kreeg wel echt een rondje de tijd om te reageren.
Werk met mijn Shetlandpony al een aantal jaar volgens de Parelli methode en we hebben er allebei enorm veel van geleerd en plezier van. 
maar ik weet nog niet helemaal of ik daar al aan toe ben haha. Zodra er een camera op mn neus staat ga ik enorm stuntelen 
Eliine schreef:Hee wat leuk een actief Parelli (klets) topic!
Ik zou me ook graag meldenWerk met mijn Shetlandpony al een aantal jaar volgens de Parelli methode en we hebben er allebei enorm veel van geleerd en plezier van.
Heb elke 6 weken les van Zoe (3* instructeur) en binnenkort hebben we een clinic van Silke Vallentin
Van Zoe moet ik deze zomer mn level 4 Online en Finesse (aan de lange teugel ipv onder het zadel) in gaan sturenmaar ik weet nog niet helemaal of ik daar al aan toe ben haha. Zodra er een camera op mn neus staat ga ik enorm stuntelen
Hier mensen die officiële audities hebben ingestuurd?
QueenMB schreef:Woeps dat was niet de bedoeling haha
Weet iemand een manier om de berichten te verwijderen?
Friendly game vond hij even lastig, hij bleef wel bij mij maar ging draaien met zijn achterhand gewoon mee blijven lopen en toen was het oke. Volgende keer misschien achterwaarts met porcupine. Onze yo-yo is OnLine nog niet stabiel, ene keer gaat het goed andere keer niet en er zit een max. aan de passen die hij wil zetten. Dus voordat ik de yo-yo @ liberty ga vragen wil ik hem eerst online beter hebben. Verder was vandaag eigenlijk een van de slechtere sessies, ondanks dat liberty goed ging, dat komt gewoon echt door mijn conditie waardoor mijn concentratie te slecht is (plan was dus ook op een bepaald moment ver te zoeken
) haf_sjakie schreef:@xxdomiixx, ik vind het een heel rustig en beheerst filmpje, mooi om te zien ook de fases zijn duidelijke t herkennen.
@eline, wat leuk dat ook jij dit topic gevonden hebt, ook ik doe parelli met mijn 2 mini's en jij bent daar echt een voorbeeld in voor mij waar ik naar toe wil groeien. Level 4 auditie doen echt gaaf petje af, zet je hem dan ook hier neer, zoiezo wil ik graag een filmpje van jullie zien. Zelf heb ik 6 jaar geleden met level 2 officieel gehaald, online en freestyle, toen nog met mijn haflinger. Level 3 auditie doen is er nooit meer van gekomen helaas. Maar een mooi doel voor de toekomst met mijn ukken!

haf_sjakie schreef:@eline, wat leuk dat ook jij dit topic gevonden hebt, ook ik doe parelli met mijn 2 mini's en jij bent daar echt een voorbeeld in voor mij waar ik naar toe wil groeien. Level 4 auditie doen echt gaaf petje af, zet je hem dan ook hier neer, zoiezo wil ik graag een filmpje van jullie zien. Zelf heb ik 6 jaar geleden met level 2 officieel gehaald, online en freestyle, toen nog met mijn haflinger. Level 3 auditie doen is er nooit meer van gekomen helaas. Maar een mooi doel voor de toekomst met mijn ukken!
Ik heb zelf ook de helft van de tijd nog niet het idee dat we level 4 zijn
Sommige dagen kan ik die smurf van me wel achter het behang plakken (en hij mij waarschijnlijk
) Maar langzaamaan zit de echte basis er nu wel heel goed ingebakken en merk ik dat we zo nu en dan wel aan de 'coole' dingen toekomen
Moet nodig de camera weer eens neerzetten als ik les heb

)
@Liberty

JoycexEnya schreef:Hoe ziet ee training er bij jullie uit. Doen jullie altijd alle games of oefenen jullie 1 game?
JoycexEnya schreef:Hoe ziet ee training er bij jullie uit. Doen jullie altijd alle games of oefenen jullie 1 game?

Doel verschoven naar 1 rondje zelfstandig en uiteindelijk deed hij dat prima, toen meteen gestopt.
Dit ging prima, daarna ook met hem afgesloten met een flinke knuffelsessie. Opvallend vind ik dat Spijker constant probeert in het touw te bijten, hij heeft goed in de gaten dat hij vast zit en uit zijn frustratie. Ik hoop dat dit snel overgaat, niet leuk om te zien