Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aleeneh schreef:Leuk filmpje om te zien. Altijd leerzaam om te zien hoe anderen het doen. Waarom zet je hem de eerste twee keer stil met de stick aan de voorkant?
Eliine schreef:Hee wat leuk een actief Parelli (klets) topic!
Ik zou me ook graag meldenWerk met mijn Shetlandpony al een aantal jaar volgens de Parelli methode en we hebben er allebei enorm veel van geleerd en plezier van.
Heb elke 6 weken les van Zoe (3* instructeur) en binnenkort hebben we een clinic van Silke Vallentin
Van Zoe moet ik deze zomer mn level 4 Online en Finesse (aan de lange teugel ipv onder het zadel) in gaan sturenmaar ik weet nog niet helemaal of ik daar al aan toe ben haha. Zodra er een camera op mn neus staat ga ik enorm stuntelen
Hier mensen die officiële audities hebben ingestuurd?
QueenMB schreef:Woeps dat was niet de bedoeling haha
Weet iemand een manier om de berichten te verwijderen?
haf_sjakie schreef:@xxdomiixx, ik vind het een heel rustig en beheerst filmpje, mooi om te zien ook de fases zijn duidelijke t herkennen.
@eline, wat leuk dat ook jij dit topic gevonden hebt, ook ik doe parelli met mijn 2 mini's en jij bent daar echt een voorbeeld in voor mij waar ik naar toe wil groeien. Level 4 auditie doen echt gaaf petje af, zet je hem dan ook hier neer, zoiezo wil ik graag een filmpje van jullie zien. Zelf heb ik 6 jaar geleden met level 2 officieel gehaald, online en freestyle, toen nog met mijn haflinger. Level 3 auditie doen is er nooit meer van gekomen helaas. Maar een mooi doel voor de toekomst met mijn ukken!
haf_sjakie schreef:@eline, wat leuk dat ook jij dit topic gevonden hebt, ook ik doe parelli met mijn 2 mini's en jij bent daar echt een voorbeeld in voor mij waar ik naar toe wil groeien. Level 4 auditie doen echt gaaf petje af, zet je hem dan ook hier neer, zoiezo wil ik graag een filmpje van jullie zien. Zelf heb ik 6 jaar geleden met level 2 officieel gehaald, online en freestyle, toen nog met mijn haflinger. Level 3 auditie doen is er nooit meer van gekomen helaas. Maar een mooi doel voor de toekomst met mijn ukken!
JoycexEnya schreef:Hoe ziet ee training er bij jullie uit. Doen jullie altijd alle games of oefenen jullie 1 game?
JoycexEnya schreef:Hoe ziet ee training er bij jullie uit. Doen jullie altijd alle games of oefenen jullie 1 game?