. Nu rijden we een ruim uur op middelmatig temo en dat houdt ze nog wel vol). En aangezien madammeke echt wel aan haar lijn moet denken -of ik voor háár aan haar lijn moet denken- moeten we toch echt ook langere afstanden op hoger tempo. Dan gaat mijn man mee op de fiets. Het laatste -voor haar bekende stuk- gaat mijn man dan alvast naar huis met de fiets en wij gaan dan alleen verder. Dat is dan nog een half uur ofzo.Dat gaat al best goed, alhoewel ze het best spannend vindt. Maar ik kijk met haar mee, vertel wat ze ziet en wat het is en dat ze dat best kan -ik word zo vanzelf de dorpsgek, met al dat geklets tegen mijn paard
. En zo langzamerhand wordt ze wel dapperder. Moet ik het wel bijhouden, want anders kan ik weer opnieuw beginnen
Mijn paard loopt als ik niet oplet zo bij iemand het erf op of de tuin in..
. Ze zou nooit uit zichzelf de sloot in gaan, is ze veelste slim voor. Ze baalde ook intens toen ze er in lag....

nu ben ik niet zo bang meer en weet ik dat hij terug deinst op mijn tegenreactie, soms nog te traag naar mijn zin. Ik heb nu professionele hulp gevraagd, de data moeten nog bekeken worden, anders vrees ik dat ik hem uiteindelijk ga verkopen.