Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Stond aardig wat wind vandaag, dus de bosjes aan de korte zijde van de bak waren nogal spookachtig
Had zeiltje neer gelegd. Ging maandag zo verschrikkelijk goed (madam is bang voor alles wat kraakt
) vorig jaar hadden we een uur nodig om op 1 meter afstand te staan, maandag liep de zo over zeiltje van meter breed. Vandaag ging het dus gewoon niet. Zeiltje vond ze niks aan, maar de bosjes die er al 4 jaar staan.. PfOE! Was dus een hele uitdaging om haar zo over het zeiltje heen te krijgen dat ze het niet uit vlucht gedrag voor de bosjes deed
Maar uiteindelijk ging ze er redelijk normaal over heen.
en misschien ook af en toe naar buitengaan?
Dus misschien heeft dat er ook iets mee te maken?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
) leadrope van 4 meter en nog een extra touwhalster in huis gehaald! Alles gekocht op Two Lazy Seven tijdens hun Summersale. Starterspakket was 65 euro ipv 75 euro dus da's ook mooi meegenomen.
Kan er natuurlijk geen Friendly Games etc mee doen, maar zolang het paard maar begrijpt wat je bedoeld. Ik gebruik hem bij vrijheidsdressuur als verlengstuk van mijn arm en zowel ook bij NH, en ook als aanwijsstok. *heb wel een lange zweep*
Weinig vrijheidsdressuur, maar veel NH.
Youtube heeft namelijk een hekel aan mij en doet er altijd zo'n 5/6 uur over (over 4-minuten filmpje)
Tips heel graag! Zolang doen we nog geen serieus NH.
Sinds ik mij daarin heb verdiept ben ik veel wijzer geworden en kan ik beter aangeven wat ik verlang en beter corrigeren.

)