Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
willeke_nijs schreef:héhé 'k heb biothane beugelriemenen binnenkort komen er elastostep beugels eraan
![]()
ik rij niet graag met fenders
RianneH schreef:Hoe bevallen die biothane beugelriemen? Ik heb nu nog leren, maar al een paar keer zitten kijken naar die van biothane.
Ik kan trouwens ook niet met fenders rijden. Vind het vreselijk! Doe mij maar gewone beugeltjes
maar die blijven dus uit...
en dat is een beeeeeeeeeeeeeeeetje om. *kuch*
laura1986 schreef:Airiin ik heb me gewaagd aan een reactie in je topic!
dankje ^^ misschien komen er nu meer mensen.. ik hoor steeds meer verhalen over mensen die al beginnen met inrijden als hun paardjes nog geen 3 zijn
dat zou ik echt niet doen... zadelmak maken is natuurlijk iets heel anders dan rijden, maar met 3 al echt gaan rijden vind ik iets teveel van het goede...
)
daarom denk ik dat een sidepull nog wel iets kan worden qua bitloze optoming.
Haar kinriem moest 105 cm zijn... anders was dat niet te doen, dan hing 'k haar bijna op...
bedankt je vriendin iig van me! Via antwerpen leek me wel heeeeeel omslachtig 

sonjim schreef:mijn haf liep op een touwhalster geweldig. Mijn jimmy reageert er met grondwerk super op. Rijden wordt moeilijk. Vandaag met Wieneke (3,5 jarige merrie) gewerkt aan het wijken voor druk. ze gaat nu wel heel snel ineens, ik heb van de week nog geroepen dat ze langzaam leert. Maar een handbeweging is genoeg voor 4 passen achterwaarts, als ik loop loopt ze los mee, als ik blijf zeg blijft ze staan en bij kom, komt ze en haar veulen doet alles mee zonder commando's, gewoon naast mama staan en mama nadoen. Lekker dier is het ook. Ik heb hooguit 10 minuten gespeeld met ze maar wat een voldoening.
Jimmy moet ik gaan ontvaderen denk ik, hij wil niet weg bij zijn merrie en veulen, dus het lange lijnen werk (voorbereiding op het inspannen) ging naar de andere toen heel goed en ervandaan, heel slecht. Morgen lekker buiten oefenen uit de buurt bij de rest.

maar nu ga ik denk ik even yoga-en, begin wel last te krijgen van mn nek en rug van de hele dag achter de pc zitten tikken (heb ook een sterk routinematig computerbaantje waar ik vandaag 8 uur heb gewerkt)
).
Klopt bijna nooit iets van! Dani62 schreef:WARNING: 9292ov.nl is een PIIEEP site. Die heeft mij laatst midden in de nacht ergens in de middle of nowhere gedropt...Klopt bijna nooit iets van!
! En ik bén al geen held 's nachts op straat
.
Welterusten!

dus ik moest deze foto even laten zien
.
geniaal paard 
dus dan wil ik geen hoofdpijn