Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenneke_ schreef:Sinds de trektocht heb ik last van m'n linkerbeen. Het voelt net alsof het bloed niet goed doorstroomt, beetje een dood gevoel.
Heel vervelend gevoel. Weten jullie wat ik hieraan kan doen?
Tinkerloos schreef:Gefeli Shy!!
(ik heb stiekem weer geeddit,want ik schrijf steeds Pony)
Mijn lieve zoon komt zo thuis.
Hij heeft mijn tante een computerspel laten kopen,en dat zou ie haar dan terug betalen van zijn zakgeld.
Maar hij krijgt helemaal geen zakgeld.
(nu moet ik haar dus 20 euro gaan betalen)
Rotjoch.
Shyla25 schreef:heb geen verjaardagstaartje
Ben vandaag 24 geworden
Morrie schreef:ze heeft toch een keer een been gebroken toen ze van een paard viel, dat zal haar op het netvlies gestaan hebben.... zo vaak zal ze in haar leven niet op hol geweest zijn, ik wel een aantal keren en ik kan je verzekeren dat het doodeng is, heb er altijd schrik voor al zit ik op een superbraaf paard, door het steeds weer mee te maken, is de lol van paardrijden er voor mij volledig af gegaan
Wendy schreef:marina schreef:Oja blame de vegetariers voor het failliet gaan van de biologische boeren
Biologisch eten was hier niet haalbaar, omdat ik nog thuis woon.. Dan is het gewoon veel makkelijker om vegetarier te worden.
Nu heb ik al zolang geen vlees meer op dat ik het ook echt niet meer hoef, maar volgende week gaan we met 3 meiden in 1 huis wonen waarvan 1 niet vegetarier. Zij blijft wel 2 keer in de week vlees eten, maar wel zoveel mogelijk biologisch.
Nou, de vega's zijn natuurlijk wel de ultieme doelgroep voor die boeren, dat is de groep die begaan is met het dierenwelzijn toch?
Trouwens, toen ik nog in het studentenhuis woonde lieten we geen vega's toe, ooit 1 gehad en slechte ervaringen.
Al kan vegetarisch eten best heel erg lekker zijn