Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Dan zou ik het gewoon met een ander paard doen
smurf schreef:De eisen zijn niet hoger, die zijn gelijk, dat is juist de clou
Kinke schreef:Kinke deed gisteren iets wat ze nog niet eerder heeft gedaan. Ik had haar vastgezet met een touw en was een poging aan het doen om haar te ontdoen van haar wintervachtLoopt ze opeens achteruit, touw trekt strak en mevrouw trekt door.......knap zei de musceton. Ik was zo verbaasd dat ik haar nog net op tijd bij het halster kon grijpen. Daarna heb ik mn leadrope gebruikt, niet vast geknoopt maar alleen door de ring gehangen, flikte ze het weer! Daarna ging het wel goed. Hoop niet dat ze nu een truucje heeft uitgevonden. Moet bekennen dat ik eigenlijk wel boos was....heb me uiteraard niet afgereageerd op haar.
Cookies schreef:Ja leuk he, als een pony zo enthousiast is. We hebben in het bos ook een heuvel die vind Ponto ook helemaal geweldig. Heb jij ook zo'n Cook ding?? Ik vind ze erg mooi en het systeem bevalt me. Dus de jonge paarden krijgen er ook 1.
Ponto is trouwens vreselijk aan het verharen, Vooral op zijn hoofd. Gisteren heb ik hem een flink "geraspt" en zijn hoofd geborsteld. Nu is zijn hoofd helemaal wit omdat daar het oude haar helemaal af is en de rest van zijn lijf is nog groezelig. Echt geen gezicht
Antheman schreef:
Parelli of Voest of wie dan ook, als ze dit doelbewust flikken bij mij, dan heb ik toch echt wel stemverheffing hoor! Dan zullen ze het weten! Ze moeten gewoon niet over een grens heengaan.
Kinke schreef:Inderdaad...nu maar hopen dat zij niet sneller heeft geleerd dan ikzijdegek