Arabesk schreef:nee maar jij kent Wanda wel
Ik ken Wanda niet persoonlijk maar ken haar bedrijf.
Heb Wanda zelfs nog nooit ontmoet.
Maar dit is allemaal off-topic Ga weer verder met mijn paardjes.
Groetjes
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:nee maar jij kent Wanda wel
Citaat:Ik ken Wanda niet persoonlijk maar ken haar bedrijf
arno8 schreef:
Wendy schreef:Ik doe dus wel mijn best om bewust te eten.
Kennen jullie het programma 'de keuringsdienst van waarde' van de RVU? Als je nog iets wilt weten over wat we eten moet je daar eens wat afleveringen van kijken... ook als je wilt weten wat je je hond voert trouwens
Citaat:Ik wil nog 1 ding kwijt. Ik vind sociale controle wel goed, al zullen er sommigen de dupe van zijn. Maar net als in gevallen van kindermishandeling, heb ik liever dat ze te vaak aan de bel trekken dan niet.
Morrie schreef:randy proficiat!
ik eet geen vlees meer, al geruime tijd niet...Citaat:Ik wil nog 1 ding kwijt. Ik vind sociale controle wel goed, al zullen er sommigen de dupe van zijn. Maar net als in gevallen van kindermishandeling, heb ik liever dat ze te vaak aan de bel trekken dan niet.
als ze dan een instantie bellen, laten ze dan de goede bellen: voor dieren anders dan een huisdier de AID.... en de DB voor huisdieren..... dan krijg je een wat meer realistische beoordeling van de situatie....
Ik had het er vanmorgen met een paar boeren over, die hebben ook 100 x liever de AID op de stoep dan de DB
Lenneke_ schreef:Sinds de trektocht heb ik last van m'n linkerbeen. Het voelt net alsof het bloed niet goed doorstroomt, beetje een dood gevoel.
Heel vervelend gevoel. Weten jullie wat ik hieraan kan doen?
Marchador schreef:goedenmorgen :wave:
Tinkerloos, slim bedacht van je zoon. Wel erg vervelend voor jou
Shyla25: gefeliciteerd!
Lenneke_ schreef:Sinds de trektocht heb ik last van m'n linkerbeen. Het voelt net alsof het bloed niet goed doorstroomt, beetje een dood gevoel.
Heel vervelend gevoel. Weten jullie wat ik hieraan kan doen?
arno8 schreef:Zowel bij kinderen als bij dieren moeten mensen sowieso eerst zelf met degene die ze aan willen geven een praatje maken. Dat kan al veel duidelijkheid geven. Maar mensen zijn te lui, denken: oei, das moeilijk, zo'n gesprek. Laat ik gelijk de instanties maar waarschuwen.