Mac schreef:@TheSam: ik heb in het begin ook Wout bij mijn paarden gehad. Echt super hoe ze daarmee vooruit zijn gegaan! Helaas woon ik voor Wout te ver weg en zit er hier in de buurt niemand die volgens dezelfde methode werkt, dus toen hij ermee ophield ben ik het zelf gaan leren. Ik doe het nu zo dat Wout eens in de zoveel tijd komt om te kijken of het allemaal goed gaat. Dat vond hij gelukkig ok.
Het is in principe nooit mijn bedoeling geweest om zelf te gaan bekappen. Ik vond/vind het soms doodeng (vooral bij "zorgenkindje" Lee en bij ons veulen Grace) maar wil het toch doorzetten omdat ik het ook erg interessant vind. Ik probeer nu zo veel mogelijk te lezen en te leren, zodat de "Woutloze" periodes langer kunnen worden zonder dat ik me zorgen hoef te maken om mijn paardenbeesten. Volgende week de volgende stap in het leerproces: een tweedaagse clinic met Pete Ramey!!
Ik wil er zelf ook niet aan beginnen ivm met mijn rug etc. daarom zoek ik iemand in de buurt die het voor mij kan / wil doen omdat Sam zeker eens in de 6 weken gedaan moet worden.