[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:54

Auky schreef:
Gaaaaaf TL!!!

Hebben jullie misschien een aanrader, zoek NH-instructie in Zuid Holland...

Same thing here. Lachen

@ Kel; ja dat soort dingen heeft ze al eens gezien, en ze vind het allemaal wel best, maar het interesseert haar niks en ze heeft er geen zin in.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:55

Hahahah,iedereen roept gaaf,en mooi,maar op de foto is het maar flauwig paars..
In het echt,in de zon,is het echt KNAL paars.. Clown
Ik ga morgen wel proberen een echt lijkende foto te maken,waar de kleur echt goed op te zien is.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:55

Oei, geloof dat dat lastig te vinden is in Z.H.
Ik ben toen toevallig op de site van Petra Vlasblom beland, en dat klikte meteen dus nooit verder gezocht Lachen

@ Dinka: Heb de foto's even bekeken op NH-forum, wat een gave stal is het geworden zeg!
Daar boffen jullie maar mooi mee Haha!
Schitterende ligfoto's trouwens, echt lief Lovers

Deze winter blijven Sun & Roos ook buiten 's nachts, weet je die container met al die dieren erop? Die fungeert nu als schuilstal.
Steph gaat op stal, en hopelijk komt er binnenkort een klein ponietje bij voor Julian, dus dan krijgen wij ook weer een beetje een 'kudde' Lachen

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 20:02

Tinkerloos schreef:
Hahahah,iedereen roept gaaf,en mooi,maar op de foto is het maar flauwig paars..
In het echt,in de zon,is het echt KNAL paars.. Clown
Ik ga morgen wel proberen een echt lijkende foto te maken,waar de kleur echt goed op te zien is.

Vindt het al véél gaver paars dan het bij mij werd, hihi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 20:13

@ TL; Gaaf zeg! Staat je goed!

@ Kinke; Galajurk, althans; gewoon een simpel jurkje voor Kerstgala op school ( http://shop.hm.com/media/products/480/D ... 3_0794.jpg ) Lachen .

@ Kelly; Jep, ze heeft het erg druk. Net weer even de agenda bekeken, maar tis voornamelijk die 2daagse cursus Eenheid met je paard, voor 250 euro en 2 dagen. Tijd/portemonnee staan dat niet toe. Dus ja, verder zoeken? Ik ken verder geen 'NH-persoon' in ZH, was dat maar zo.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 20:14

Gave jurk mirthe!
(heb vorig jaar mijn galajurk ook bij H&M vandaan voor 20 euro, hihi)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 20:17

Nou nog een puntmuts,en een kampvuurtje,en dan kan je met die jurk onze meetings openen... Clown
Grapje hoor,ik vind het een mooie jurk. Pling

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 20:33

Mooie jurk, bij ons in de buurt hebben ze echt een saaie H&M, die in groningen is veel leuker maar daar kom ik niet zo vaak. Vorig jaar had ik ook een simpel jurkje bij de H&M Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:34

@Tl; Ja lach me maar weer uit hoor Clown ; Jij loopt er anders ook lekker bij, met je paarse haar; zo onder je puntmuts *LOL*

@Visco; Oh, hier in de buurt zijn er twee; In Alphen en Leiden. In Alphen issie wel okay, ze hadden geloof ik 5 jurken ofzo.. Allemaal zwart; andere kleur hoef ik ook niet zo; orgineel ben je iig niet ermee Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 00:18

Ik ga slapenn!
Truste alvast iedereen Lachen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 02:35

Ik ben aan het babysitten bij mijn schoonzusje.
Geen idee hoelaat ze thuis komt.
Ik heb al 3 films gekeken...pfff...

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 11:12

Zo, bokt leeft dus weer.

Ik had een donkerpaars galajurkje, hihi.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 11:44

mooie jurk Miirthe!!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 11:55

Afbeelding

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 12:00

Ik ben gister naar een demo geweest ala monty roberts. Werd gegeven door Annemarie van der Toorn en was echt super om te zien. We zijn er van half 4 tot half 11 geweest paard van vriendin werd er voor gebruikt. Was berekoud en ben nu superverkouden maar het was het wel waard. Mooie lusitano, fries, jaarling, quarter gezien wel leuk die verschillen om te zien. De 1 kwam voor trailerladen, de lusi kreeg voor het eerst een zadel op (kwam net uit de opfok) de ander beet etc. en heb nu eindelijk een keer een join up in het echt gezien. Wel mooi om te zien zou nu ook wel eens zo'n cursus willen doen met Kay.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 12:00

Ach gossie Lenneke hij kijkt tevreden.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 12:01

wat een heerlijke kop heeft anouar toch Lovers

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 12:08

moge..ik kom net uit bed..
Ik was om half 4 thuis..

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 12:45

Zo zo Tinkerloos, dan ben je nog vlot je bed uit!
Ik lag om 12 uur in bed en werd om half 11 pas wakker Tong uitsteken
Nu had ik ook wel wat in te halen hoor Bloos

Ik hoop dat het droog blijft, ga zo lekker rijden op Sun en de eigenaresse op haar andere paard.
Alleen rijden durf ik nog niet zo na m'n ongelukje afgelopen zomer, dus ben altijd blij als de eigenaresse of de verzorgster van haar andere paard er is, kan ik lekker samen Ja

Jammer genoeg is de verzorgster nu ziek en zal de eigenaresse ivm haar zwangerschap binnenkort ook niet meer kunnen rijden

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 13:15

Kel: leuk dat jullie nu ook een schuilstal hebben Haha! nou maar hopen dat steph de boel niet gaat afbreken in zijn eentje Scheve mond maarja in de stal komt hij waarschijnlijk ook niet! zeer dubieus Tong uitsteken siets heeft het in de nieuwe kudde echt naar dr zin Lachen bij ab lag ze eigenlijk nooit en nu best vaak! ze is dus erg op dr gemak! je moet maar snel een keer langskomen Lachen in een vakantie ofzo Knipoog

Ik hoop ook dat het droog blijft ik ga dan wandelen naar een strandje dan kunnen de ponies lekker rollen in het zand Haha!

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 13:29

kelly, misschien kun je alleen gaan wandelen. Steeds verder en kun je ze het 'alleen' weg zijn met je paard weer opbouwen?

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 17:56

Ik kwam vandaag op een geniaal idee (als zeg ik het zelf Cool *LOL* )
Ik heb een aansnoerneusriem nog van mijn normal periode, daar zitten aan de zij kant zulke ringetjes aan. Daar heb ik de teugels aan gedaan en voila ik heb een sidepull Cool Cool En nog een hele mooie ook, en heel zacht, dus niet zo scherp als de gemiddelde sidepull.

Heb er vandaag mee gereden, ging opzich wel goed. Hij reageerd er alleen nog niet zo fijn op als mijn CRP maar dat moet natuurlijk nog een beetje wennen.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:48

Zo, en nu ben ik moe Clown

Wezen rijden met Sun & eigenaresse, ging heerlijk! Hij had het erg naar z'n zin en had er flink de vaart in, maar hij was heerlijk braaf. Geeft me altijd weer een hoop vertrouwen Lovers
De weergoden waren ons gunstig gestemd, was erg lekker in het zonnetje Ja

Daarna de knollies weer lekker op de wei gegooid, ze staan lekker dicht langs de grienden en hebben dus nog volop beschikking over lekker hoog gras, riet en kruiden die daar groeien. Stelletje bofkonten Vork

Heb zelf nog ruim een uur gewandeld in de grienden, beetje foto's gemaakt, gewoon lekker er even alleen op uit. Wel bizar trouwens, ik zag gewoon alweer bomen met nieuwe knoppen en nieuwe bramen, geloof dat Moeder Natuur helemaal uit haar doen is door het weer Clown

Moest alleen keihard terug naar huis fietsen want ik werd achtervolgd door een érnstig donkere lucht. Ik voelde de bui alweer hangen, letterlijk en figuurlijk Haha! , had niet zo'n zin om zeiknat thuis te komen. En ja hoor, ik reed de tuin in en het begon te regenen Knipoog

@ Evita: Wandelen durf ik gelukkig al wat meer sinds mijn laatste les, dat gaat gelukkig alweer heel goed!
Ik zou graag wat meer grondwerk doen, maar onze bak ligt nu vol met bouwmaterialen. Moet nog steeds een stukje wei afzetten, maar heb soms zo weinig tijd dat ik al blij ben als ik even kan komen voeren en even knuffen Scheve mond
Wordt hoog tijd dat ik af mag rijden voor m'n rijbewijs, dan kan ik sneller heen en weer!

@ Visconti: Wat crea heb je dat gedaan! Ik wil nog steeds zelf een pad met inlages maken voor onder het boomloze zadel, maar telkens heb ik weer wat anders te doen Clown

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:55

"Als ik nou doe alsof ik slaap, hoef ik vast niet mee Clown "
Afbeelding

Lovers
Afbeelding

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:11

Ah kel geweldige foto's ! Echt een prachtpaardje heb je daar ! Ja

Vandaag trailerladen geoefend met Rowygo, met een trailer die aan twee zijdes een laadklep heeft. Dus op de gewone plaats, en schuin voor. Dat je ze naar voren uit kunt laden. Na een hoop geduld is hij er ineens 3 x achter elkaar doorheen gelopen, daarna wilde hij ineens niet meer, en toen nog een halfuur geduld en toen nog 1 x waarna ik hem lekker met rust heb gelaten met een grote berg hooi in de paddock. Lovers Ben echt zó trots op hem. De laatste keer dat we geoefend hadden stond hij er op, deed iemand de klep dicht en toen stormde hij met klep en al naar achteren er weer uit. Ik dacht toen echt van ooooh weg al het oefenen. Tong uitsteken Maar valt dus mee.