zouden boeren ook vrij zijn vandaag? dan kan ik ook een rondje rijden, zo niet, dan kan het niet, ik wil niet het risico lopen een trekker tegen te komen, dan ben ik voltooid verleden tijd......

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
promptertje schreef:Ik zat al om half acht achter mijn bureau, niks vrij. Maar het was wel lekker rustig op de weg
.
Nog twee weken, dan gaan de paarden weer het land in, eindelijk...
smurf schreef:zouden boeren ook vrij zijn vandaag? dan kan ik ook een rondje rijden, zo niet, dan kan het niet, ik wil niet het risico lopen een trekker tegen te komen, dan ben ik voltooid verleden tijd......
smurf schreef:*haha*...... Klaas zei tegen mij op z'n vroegst juni, maar dat trek ik financieel niet,...... ik wil op Parelli cursus eind juni dus ik kan geen dubbel stalgeld meer betalen na 1 mei
smurf schreef:*uh* in Huizen zijn ze gereformeerd, er is nit eens een katolieke kerk, in Blaricum zijn ze katoliek![]()
auto verkopen... tja, dan kom ik weer niet in Lunteren.......
smurf schreef:dman, mijn Sensso apparaat is weer incontinent, wat een zooi zeg en ik had alle klepjes toch echt dicht gedaan *mopper* moet ik weer schoonmaken......
Cookies schreef:[
Het is maar goed dat dit topic een beetje apart staat en dat niemand weet waar ik woon. Anders komen ze morgen met een zelfknuffeljas en mag ik in een mooi kamertje met matrassen aan de muur
[/quote]
smurf schreef:dman, mijn Sensso apparaat is weer incontinent, wat een zooi zeg en ik had alle klepjes toch echt dicht gedaan *mopper* moet ik weer schoonmaken......