Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
evitatinkle schreef:Trouwens, braakhekke is niet gekomen.
Citaat:Taartje erbij
Anouar15 schreef:Het is wel lekker rustig in het bos als het regent
smurf schreef:
@Kinke -> geen commentaar......
marina schreef:Maar homeopathie bij dieren dan? Die beesten kunnen er zelf niet in geloven lijkt mij..
marina schreef:Dat lijkt mij dan weer redelijk ver gezocht..
Ik zou me er best nog weleens verder in willen verdiepen als ik de studie die ik nu doe afgerond heb
Cookies schreef:marina schreef:Maar homeopathie bij dieren dan? Die beesten kunnen er zelf niet in geloven lijkt mij..
Positieve energie van de ruiter?? Het herstellend vermogen van een paard is ook groot. Mijn paard en mijn kat hebben allbei wel eens homeopatische druppels gehad. Werkte echt niet.
marina schreef:Dat lijkt mij dan weer redelijk ver gezocht..
Ik zou me er best nog weleens verder in willen verdiepen als ik de studie die ik nu doe afgerond heb
marina schreef:Dat is ook het rare aan homeopathie, het lijkt ech te werken!
Ik denk ook wel dat je je paard sterk kan beinvloeden met je stemming, maar of je ze ook echt mee kan genezen is de vraag..
Anouar15 schreef:Voor het afrijden heb ik homeopatische pilletjes genomen tegen de zenuwen. Bij de tussentijdse toets had ik die niet en toen was ik zo zenuwachtig dat ik m'n voet nauwelijk goed op de koppeling kon houden (hij sloeg ook honderd keer af) Met afrijden had ik die pilletjes en ik ben geen moment zenuwachtig geweest.
Misschien zat het tussen m'n oren. Maar dat maakt me verder niet uit
Citaat:Weten jullie niet een Natural die nog een leuke stal zoekt in omgeving Bussum, 's Graveland? Ik wil wat mensen op stal die hetzelfde over bepaalde dingen denken als ik.