Bij TL kan ik voor hetzelfde geld 3 paarden zetten. Maar ik heb het verder prima naar m'n zin op stal, zou alleen willen dat Anouar niet meer op stal hoeft. Zo dicht bij huis bevald me ook wel
Anouar heeft echt een vreemde vacht. Eerst viel het me niet op doordat ik eigelijk altijd alleen maar naar zijn vacht keek. Nu heb ik ook eens wat andere paarden bekeken en hij heeft idd een rare vacht. Een beetje fluweel achtig, niet glad. De haartjes zijn heel fijn en staan net iets omhoog. De haren zijn ook dof, alleen de puntjes lijken van goud als de zon er op schijnt
Stekelharig is met witte haartjes ertussen, dat heeft hij niet. Misschien hoort het wel bij arabieren, maar had hij het nooit omdat hij altijd dekens op had
*uh* lekkere dierenbescherming, als ze paarden in de modder zien staan zonder deken, staan ze ook meteen paraat hoor en als ze gescheurde hoeven zien, ben je ook je paard kwijt, die lui kan je beter niet op je erf hebben, ze zien altijd wel wat. De AID is een stuk realistischer
Ik ga weer eens wat meer met Anouar aan de dubbele lijnen werken. Krijgt hij wat meer bespieringen. Doordat hij nu heel weinig bespiering heeft steken z'n heupen en schoft nogal uit en lijkt hij heel dun.
250 euro om je paard 24/7 buiten te hebben Kan je geen afspraak maken dat je minder betaald als je paard niet op stal staat? Dat heb ik op mijn huidige stal ook gedaan
Ik ben er helemaal niet in thuis.. Ik dacht altijd dat als de dierenscherming of iets dergelijks je beesten in beslag nam,dat ze daar dan gegronde reden toe hadden.
Op Marktplaats is er inmiddels 300 euro geboden. Ik moet er wel om lachen...300 is veeeel te laag... Misschien gaan ze wel tot 600...
Je zadel ziet er nog prima uit en is helemaal compleet.
Ik heb voor een tweedehands cheyenne (5 keer gebruikt) compleet 475 euro betaald. En dat vond ik dus niet te veel voor een zadel dat nog niet eens gebruikssporen had...
Dat denk ik ook ja. Voor de buitenwereld hebben die instanties gelijk,maar als het jezelf betreft,en er is in feite niks aan de hand,dan bekijk je het heel anders.
bij de stalling waar ik zeer kortstondig gestaan heb, moeten de paarden in de winter een deken op omdat de boer anders iedere week de DB aan de deur heeft die erover komt zeuren, dat was me van tevoren al meegedeeld.....paarden staan langs de snelweg namelijk, dan bellen er gewoonweg mensen als ze dat zien, helemaal als het slecht weer is