Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IMJ schreef:Wendy schreef:IMJ schreef:
Ik ook, ben 27 jaar, in de bloei van mijn leven!!
Evenwichtig, Jeugdig met levenswijsheid!!! Op het randje van jongvolwassen naar volwassenheid...
(of draaf ik nu door? )
Wordt het geen tijd dat jij een kind in je buik stopt?
*proestte mee totdat post van Wendy gelezen werd...
Voelt ineens zware last op schouders maar herpakt zich en weet toch resoluut en volmondig uit te brengen: NEEE!!!*
maar euh hoezo?
evitatinkle schreef:kinderen![]()
smurf schreef:het is hier net gaan regenen, lekker weer dan ....
Anouar15 schreef:Ontwormen jullie je paard? En zo ja, met de traditionele pasta's of met kruiden?
en an gaat je vent er vervolgens weer met die leuke, jonge, strakke au-pair vandoor...... wat een ellende zeg, blij dat ik er nooit aan begonnen benCitaat:tenzij je in bezit bent van een au pair natuurlij
Citaat:over vijf jaar hebben we gewoon allemaal kids joh, paard de deur uit en brave huismoeder
Arabesk schreef:2-3x per jaar met traditionele pasta's
kruiden lijkt me niet zo effectief eerlijk gezegd...... ondanks dat ik een 'natural' ben denk ik nog steeds sceptisch over het gebruik van kruiden en homeopathie met hoge verdunningen
'gooi een suikerklontje in een zwembad, neem uit dat zwembad 2 maal daags een theelepel...'
De kans dat er bij een D6 verdunning nog een molecuul van de werkzame stof aanwezig is, is heel klein.
IMJ schreef:stom is dat hè, al die mensen die vragen of je nog geen kinderen wil... Nee, die wil ik nog niet! Het past niet in m'n leven, nu in ieder geval niet, wie weet over een jaar of 5 ofzo, maar nu niet!