Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
griebels schreef:Worden dan wel alle mensen gefouillieerd van te voren
griebels schreef:Worden dan wel alle mensen gefouillieerd van te voren
griebels schreef:Mens houdt toch op over die profiels.. Waar maak je je druk om

upanddown schreef:griebels schreef:Worden dan wel alle mensen gefouillieerd van te voren
Alleen de normals, want in het indianentijdperk bestonden er nog geen revolvers enzo.
Pensionnetje schreef:upanddown schreef:Alleen de normals, want in het indianentijdperk bestonden er nog geen revolvers enzo.
Hou toch op, ik heb buikpijn van het lachen inmiddels.
Hou op, schei uit.
upanddown schreef:griebels schreef:Worden dan wel alle mensen gefouillieerd van te voren
Alleen de normals, want in het indianentijdperk bestonden er nog geen revolvers enzo.
ShannaY schreef:Juist Miska, daar sla je precies de spijker op zijn kop. Het bewuste profiel is gewoon een triest aftreksel van een machteloos persoon, die blijkbaar niet begrepen word, en hierdoor denkt door te dringen.
Dat is toch triest? Gewoon sneu?

ShannaY schreef:Juist Miska, daar sla je precies de spijker op zijn kop. Het bewuste profiel is gewoon een triest aftreksel van een machteloos persoon, die blijkbaar niet begrepen word, en hierdoor denkt door te dringen.
Dat is toch triest? Gewoon sneu?
ShannaY schreef:Ik ben blij dat ik mezelf zie als ik in de spiegel kijk, een leuke gezellige meid, die leuke gezellige dingen doet, die zich niet druk maakt om de kleinste dingen, en van haar leven geniet omdat ze daar maar 1 keer de kans voor heeft. Een meid die goed is voor haar paard, en alles uit de kast trekt (letterlijk natuurlijk, want die dekens moet je ook ergens opbergen) om haar paard te genezen en gelukkig te houden.
Hij komt lekker buiten (ja echt waar!), hij heeft dan wel ijzertjes met silliconen, omdat het baasje dacht er goed aan te doen hem zonder ijzers op de wei te zetten, waardoor zijn hoefbeen verzakt is, maar goed, dat zal dan wel weer door mij komen. Een een meid die vooral plezier maakt met haar paard, en goed voor hem wilt zijn.
Ik denk dat ik dan niet zo verschillende ben van de naturals, want iedereen wil goed voor zijn paard zijn.
Aangenaam, ik ben Shanna, en ik durf naar mezelf in de spiegel te kijken en mijn postieve en negatieve dingen te noemen.
griebels schreef:Nou, back ontopic...
Laten we nou niet doorzeuren over die profiels. Het is gezegd, meningen zijn gegeven en daarmee BASTA!
Idd genoeg is genoeg erover!
En nou ben ik verdorie nog steeds niet naar stal onderweg
. Zou ook handiger zijn voor de dagen dat ik in het donker naar mijn paard moet.
Nadya schreef:Geerke, elke dag in weer in wind naar je paard in een natuurgebied is ook niet altijd gemakkelijk, hoor. De mensen bij ons op stal vragen me regelmatig 'heb je Sam niet liever op stal?' Want dan is hij altijd schoon en droog, word ik zelf ook minder smerig en hoef ik 's zomers geen kilometer te lopen om mijn paard uit het natuurgebied te halen. Zou ook handiger zijn voor de dagen dat ik in het donker naar mijn paard moet.
![]()
Maar ja, MIJN paard is nou eenmaal een 200% buitendier en ik ben blij dat ik zo'n gave plek zo dicht bij huis gevonden heb.

ShannaY schreef:Ik heb je getemd Miska, als je niet normaal kan discussieren zonder te schelden, schreeuwen, of iets anders dergelijks, moet je misschien niet mee doen.
Verder wil ik je een tip meegeven, maak je niet zo druk om die kleine dingen, daar ben je nog veel te jong (of oud) voor.
Geniet van het leven, en laat je niet zo op de kast jagen, dan leef je een stuk prettiger.