Ik ben ook geen Savvy member ...
Maar ik moet zien dat vrienden elk jaar maar spul uit Amerika mee nemen in hun hand bagage...
Edit; Zolang de dollar koers gunstig is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als je van haar of iemand anders even haar/zijn savvy nummer had gekregen had je hem voor stukken minder gehad.
.
. Angela moet jullie vast hebben verteld wie ik was
zag je me?
Angela heeft me wel iedereen aangewezen, maar kan me alleen arno, Superroos en Morrie nog herinneren
) 

Jij stond echt heeeel dicht bij mij zeg

silas schreef:ja maar op moment dat iemand meerdere malen gewaarschuwd is, dat hij/zij niet op deze evenementen mag komen staan om spullen te verkopen. En ook nog eens gewaarschuwd is voor het feit dat hij/zij de officieel geregistreerde merknaam gebruikt zonder toestemming, dan snap ik heeeeel goed dat er uiteindelijk steeds feller gereageerd wordt! en eerlijk gezegd beetje terecht..
(even het feit buiten gelaten dat de prijzen van officieel parelli spullen wel erg hoog zijn.....)

Puchje schreef:WOW!Jij stond echt heeeel dicht bij mij zeg
![]()
Ik hoor Wally nog zeggen bij die eerste foto: "You know that's dangerous, right??"
Heb jij toevallig een Sony Cybershot 7.1 ???
Maar heb Wally ook niks tegen mij horen zeggen.. Puchje schreef:WOW!Jij stond echt heeeel dicht bij mij zeg
![]()
Ik hoor Wally nog zeggen bij die eerste foto: "You know that's dangerous, right??"
Heb jij toevallig een Sony Cybershot 7.1 ???
Inge_ schreef:Maar heb Wally ook niks tegen mij horen zeggen..
Tegen die student 
callippo schreef:Ehm, sorry hoor, maar ik gebruik echt nergens de merknamen of andere geregistreerde termen van Parelli
Citaat:Voor touwhalsters, leadropes, barebackpads, stick en string en nog veel meer (Parelli) Natural Horsemanship materialen klik je op:
EquiPlay.nl

Puchje schreef:Inge_ schreef:Maar heb Wally ook niks tegen mij horen zeggen..
Niet tegen jouTegen die student
Maar, dan zou ik niet wéten wie je bent
Zei hij dat tegen die jongen, toen hij ging staan of wat?