http://www.mijnalbum.nl/Foto=VFNZRVFS
De donkere stuk vooraan de foto zijn bladeren:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=8K4GEVIF

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:Apple schreef:Knapmannetje en Stef, dat maakt inderdaad precies het verschil.
Op de PAVO site gaat het over kan, dat komt vriendelijk over. Kan, dus het hoef niet
.
m.a.w. gelukkig kunnen mensen die hun paard opsluiten het voor zichzelf nog goedpraten door te zeggen dat het op HUN paard niet van toepassing is, omdat het paard wel gelukkig is op stal. Of ze denken dat het paard gelukkig is....
katiavl schreef:Dan nog joviban hoeveel info van jou is door het officieele scheidsrechter akkoord zullen we maar zeggen, bij gebrek aan ander woordgekeurd?
Ik denk weinig helaas
Wendy schreef:Ja... met name machteld van dierendonck heeft daar wat over geschreven geloof ik.
Helaas zijn die artikelen bij mijn laatste computercrash verloren gegaan.
Apple schreef:Nu zie ik ook redelijk wat paarden met blessures opgelopen door op de weide staan.
Hoe staan jullie daar tegenover?
Acceptabel risico? Hoort erbij? Rij toch niet op je paard dus blessure is niet erg?
runningkawa schreef:En de paarden waar ik op reed, waar erbij waren waar dik over de ton voor betaald is (in guldens) stonden gewoon zonder peesbeschermers buiten
Vjellko schreef:Of alles is goed, of alles is verkeerd, dat hangt er van af hoe u het bekijkt. Wat de ene persoon nastreeft, vermijdt de andere. Wie alle dingen afmeet aan zijn eigen mening, is een onuitstaanbare dwaas. Volmaaktheid betekent niet het slechts één persoon naar de zin maken: er zijn net zo veel voorkeuren als gezichten en allemaal zijn ze anders. Er is geen gebrek waar niet iemand waarde aan hecht en u hoeft uw mening niet te verlagen omdat iets niet iedereen aanstaat: er zullen anderen zijn, die het waarderen en hun toejuichingen zullen, op hun beurt, veroordeeld worden. De norm van ware tevredenheid is de waardering van vermaarde mensen, die weten hoe ze dingen van elke klasse moeten beoordelen. Men leeft niet door het volgen van één mening, één gewoonte, of één eeuw.
probeer eens in het topic waaruit deze frustratie duidelijk komt te zien dat veel mensen hun paard niet zo zien. Dat de meesten zielsveel van hun paard houden en denken dat doen wat het beste is of wat ik zei proberen te roeien met de riemen die zij hebben.
runningkawa schreef:Mijn paard heeft een blessure opgelopen in de wei, niks geen wedstrijden meer
Toch zal ik geen enkel paard daarmee nu uit de wei houden.
Ik heb liever dat hij 10 wordt en naast mijn dingen die ik graag doe, ook paard heeft kunnen zijn.
Dan dat hij 25 wordt met minimaal contact met andere.
De enige tik die ik aan de blessure over heb gehouden is overdreven angst voor sneeuw en kl*tende paarden.
runningkawa schreef:Mijn paard heeft een blessure opgelopen in de wei, niks geen wedstrijden meer
Toch zal ik geen enkel paard daarmee nu uit de wei houden.
Ik heb liever dat hij 10 wordt en naast mijn dingen die ik graag doe, ook paard heeft kunnen zijn.
Dan dat hij 25 wordt met minimaal contact met andere.
De enige tik die ik aan de blessure over heb gehouden is overdreven angst voor sneeuw en kl*tende paarden.
runningkawa schreef:Op die van mij is op 5 jarige leeftijd flink geboden door een zeer bekende ruiter. Althans heel wat meer dan ik ervoor betaald had. Dus geen nep bod.
Maar dat betekend dat ik hem dan maar in een glazen kastje moet gaan zetten?