Het weer zat vanmorgen niet erg mee.. Ik ben toch maar gaan rijden vandaag. Ik vertrok met harde (echt hele harde) wind en slagregen,maar ik wilde per see rijden. (ik heb geen bak) Ik ben levend op de lage Vuurse(natuurgebied) aangekomen,en daar begon opeens de zon te schijnen. Ik heb ruim een uur gereden,lekker gestapt,gedraaft en gegalopeerd. Heerlijk hoor,ik was het gevoel bijna vergeten. Ze had er ook zin in ,net als mij,oortjes erop,neus over de grond,heerlijke rit! Ze was super braaf,en heel relaxed. Er kwamen nog 6 ruiters in galop voorbij,maar ze keek er alleen maar naar,ze deed geen stap verkeerd. Ik ben trots op mijn mutsie.
Het zadel bleef goed liggen,ook met op en afstijgen,en het dekje was op dezelfde kanten even vies van de onderkant. (ik zit dus redelijk recht neem ik dan aan)
Het zijn geweldige zadel. Ik heb me wel een zwarte cheyenne gekocht omwille van mijn voorliefde voor kleurrijke onderleggers. En die zouden een gehele *kakkafonie * vormen met de caramello
Ik heb een paar pagina's terug, en intussen al zeker een maand geleden beloofd om nog wat foto's te posten van mn barefootje. En vandaag had ik eindelijk mijn camera bij me Ik heb er een sympanova dekje van de barefoot nevada onder liggen, in eerste instantie vond ik het wel jammer dat ie vierkant was, maar nu ik de naam erop heb gezet vind ik het eigenlijk érg mooi
Zijn er nog mensen die er al heel veel mee hebben gereden? Hoe zijn de kleuren, blijft het oranje lang mooi? Bij mij wel tot nu toe.
Bij mij blijft het ook mooi. Ik heb er zelfs al mee in hele harde regen regeden,en het zadel was echt kledder nat. Toch is daar nu niks meer van te zien. Het zadel zit ook nog eens heerlijk. Ik ben er super blij mee! (ik heb de caramello cheyenne)
ziet er idd erg mooi uit. Ik heb het zadel al een half jaar in huis maar kan hem pas gaan gebruiken in juli. Hij hangt dus nooi te zijn HOe houden jullie je Caramello zo mooi licht. Ik ben bang dat als ik hem ga gebruiken hij donkerder en spekkig wordt. Ik rijd namelijk ook voornamelijk met spijkerbroek.
Doen jullie er iets speciaals aan of helemaal niks?
Hier hetzelfde, ik rij ook met spijkerbroek en doe niks aan t zadel. Ik hoopte eigenlijk dat de bruine vlakken vanzelf wat donkerder zouden worden, ik vind ze een beetje vaal, maar dat gaat niet zo snel. Maar ach, hij is zo ook mooi
Dank je wel. Maar wat moet ik er dan op smeren? Op de Nevada heb ik nooit iets gesmeerd,en die was na anderhalf jaar nog als nieuw! Ook niet glad enzo,terwijl ik er toch veel mee reed. Deze is ook niet glad,maar bij het verschuiven van de fenders is het witter dan op de rest van het zadel. Op de foto lijkt het trouwens erger dan het werkelijk is,raar is dat toch...
Nou , iemand die zo'n gekleurd zadel heeft gekocht is erg enthousiast over de "nubuck shampoo" die de Paardendrogist verkoopt , dat schijnt goed te werken op de gekleurde vlakken.