Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
o0eefje0o schreef:ik heb toevallig een bruine londen gekocht. maar nu is erbij vertelt dat die niet meer met pads en speciale inlages gereden hoeft te worden omdat die er in zitten ??? klopt dit of is dit de grootste onzin die eris?
o0eefje0o schreef:heb hem heleaas nog niet binnen :s
pmarena schreef:Ik vind de London juist heel lelijk slijten , gemene plekken onder de beugelriemen enzo....
De nubuckleren zadels blijven imo. veel mooier.
Als je het eens in het half jaar een goede verzorgende zadelzeep beurt geeft en daarna insmeert met een goed vochtinbrengende verzorgende leercreme dan ziet het er keurig uit. Niet van die droge vlekken en plekken enzo.
Zadel van mijn stalgenoot zag er ook niet uit. Altijd op het strand rossen met zout water en modder enzo , en dan onhandig wegleggen waardoor leer gaat opfrommelen.....daar knapt het niet van op
Sharmila schreef:Jeps ik zie ook al slijtageplekken onder de beugelriempjes komen.....echt heel zonde....
dekoezegtboe schreef:ik heb vandaag een plip onder de barefoot london gehad... de druk verdeling viel mij 100% mee!
http://i20.photobucket.com/albums/b236/ ... Afb114.jpg
http://i20.photobucket.com/albums/b236/ ... Afb127.jpg
geluksvogel schreef:Ohjee dat is wel lastig. Niet echt fijn, beterschap!
Ik denk dat de Atlanta erg fijn zit, helaas vind ik het model eigenlijk niks. Geef mij maar of dressuur of western maar ertussenin, hmm niet echt iets voor mij. En je paardje, komt het nou door dat ronde dat je pijn kreeg? Dat je te breed zit?
Nou ik heb de london een soort van gekocht. Een vrouw bood hem op marktplaats aan, zadel maat 1, pad, bontje, singel, beugels en beugelriemen en die hoesjes voor om de beugelriemen aan voor 500. En ze is volgende week in de buurt dus dat komt mooi uit. Ze heeft me vertelt dat ze zelfgemaakte grote hoesjes om de beugelriemen deed om die nare slijtage tegen ze gaan. Zo heb je geen leer tegen leer maar leer tegen stof waardoor die van haar er echt nog enorm netjes uitziet na een jaar.
Ik heb toch dus besloten hem te kopen als hij er goed uitziet volgende week. Mijn cheyenne is toch wat te groot en ik wil eigenlijk vooral voor het dressuren iets meer steun hebben en ik ben vrij lang en dun dus een cheyenne 2 was geen last maar het kon anders. En bevalttie, hou ik hem, zoniet dat zoek ik verder en verkoop ik hem weer