Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:ik lees het niet met een negatief oog smurf, je kan ook iets aanhalen om het te accentueren
opala schreef:Je kon het niet laten hé Araop dat "andere" topic. Ik gun ze het plezier niet. Ik kan je verzekeren dat ze in groepen wachten om tot de aanval over te gaan, eigenlijk zielig.
Buitenzinnig schreef:Wat voor paarden sowieso geldt is dat kontinuïteit/regelmaat erg belangrijk is. Dat geldt voor oude paarden alleen maar sterker.Zal ik eens olie op het blote voeten vuur gooien????Zondag paard gezien met ijzers...paard is ruim 30 jaar...heeft kei gave gewrichten, loopt als een tierelier en geen brokkelhoeven.....ze zou best zonder ijzers willen, maar dàn loopt hij kreupel op de kasseien (België) Is dat nog te doen bij zo'n bejaarde??? En zit er iemand in België???? (Gent)
Isapaardje schreef:Frans en ik denken aan de toon "afronden" om de druk weg te halen. Kent iemand dat?
Groeten
Ingrid
smurf schreef:@Margreet Morrie komt alleen niet als het zonnetje lekker schijnt en hij op het droogste stuk van de plaat staat te zonnen met z'n vriendjes, heb ik al een paar keer gemerkt
Isapaardje schreef:Waarom kan ik hier niet goed "quoten"?
Werkt dat anders dan op het gewone forum?
Groeten
Ingrid
Isapaardje schreef:Waarom kan ik hier niet goed "quoten"?
Werkt dat anders dan op het gewone forum?
Groeten
Ingrid
vikki schreef:Je moet gewoon op het quote knopje rechtsonder in het bericht dat je wil quoten klikken... je mist de " achter opala's naam
vikki schreef:Sugarmiss, ik zou graag serieus jouw mening willen weten (en die van anderen) op mijn stukje tekst hier boven... dus waarom ik in mijn geval van mening ben dat NB voor mijn merrie sowieso geen optie dus
Isapaardje schreef:Overigens zag ik net hier een mooie lijst op pagina 1 met natuurlijk bekappers. Geloof dat ik maar bij eentje "smit hoefschoenen" tegenkwam, en juist van diegene wist ik niet dat zij hoefschoenen doet aanmeten.
De anderen waar niets bij staat, daarvan weet ik het wel dat die het doen. Kijk voor degene die interesse hebben in die schoenen anders even op www.smit-rijssen.nl daar staat wie van deze bekappers namens de firma Smit werken.
Groeten
Ingrid
Antheman schreef:vikki schreef:Sugarmiss, ik zou graag serieus jouw mening willen weten (en die van anderen) op mijn stukje tekst hier boven... dus waarom ik in mijn geval van mening ben dat NB voor mijn merrie sowieso geen optie dus
Als jij gelukkig wordt van de manier waarop je de voeten van je paard onderhoudt, dan is het toch prima?
Wij heten hier geen Nick of Frans hoor.
Je moet iets kiezen waar jij je prettig bij voelt, en voor mij is dat in ieder geval blootvoets.
En als je ergens niet in gelooft, dan moet je er vooral niet aan beginnen. Wellicht weet je al dat bij NB het niet ophoudt met alleen meen beetje vijlen, het is een way of living.. Moet je ook zin in hebben, soms consessies voor doen.