Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sassie76 schreef:Hoi allemaal,
Ik vraag me af of er hier ook mensen zijn, die uit Drenthe/Overijssel komen? Ik woon zelf in de buurt van hoogeveen, maar ken nog maar erg weinig mensen die actief bezig zijn met parelli. Zelf ben ik onlangs begonnen met parelli en heb les van Eef.
Unbeatable schreef:Hoi allemaal,
Ik meld me ook eventjes in dit topic. Ben al een aantal jaar bezig met Parelli en ik les daarnaast bij Anouk Dahrs. Ik ben met mijn paard nu bezig met het afronden van level 2. Ik heb nog geen audities gedaan maar ik zou dit in de toekomst wel heel graag willen doen. Weet iemand misschien waar ik de 'eisen' kan vinden van een auditie? Ik zie het op de website iig niet staan (of ik kijk verkeerd). Leuk dat er op bokt ook een Parelli topic is!
sassie76 schreef:Leuk Haf_sjakie om te zien. Ik heb sinds een paar weken een 2 jarige welsh erbij...ik heb met haar nog niets gedaan, maar ik kan me voorstellen dat ik hetzelfde bij haar ga zien.
Hoi Nadine! Ken je veel mensen in jouw omgeving die ook met parelli bezig zijn? Ik kom Oorspronkelijk uit het westen en daar waren -in mijn beleving - veel meer mensen bezig met parelli.
@unbeatable. Ik kan je niet helpen qua audities...Ben zelf nog niet zo ver. Ik hoop dat het bokt topic over parelli wat levendig blijft.
Wendy schreef:@aleeneh: er is zeker wel instructie hier in het oosten, maar niet de officiële zeg maar. Volgens mij geeft bijvoorbeeld Eveline Asjes nog wel les... mijn eigen instructrice natuurlijk ook, die heeft binnenkort zelf weer les van Eef Veenstra
haf_sjakie schreef:Ik probeer mijn mini's ook een parelli basis mee te geven.
Vandaag waren ze heerlijk playfull (soms iets TE)
Ze zijn beide nu bijna 2 jaar oud en vanwege hun leeftijd doe ik sessies van minuutjes en dat maar 1 of 2 keer per week.
Hieronder een klein stukje van vandaag
[ Video ]
heel confronterend om jezelf terug te zien, ik merk dat ik te vaak mijn stick op pak en ik geef ze te weinig rust tussen de oefeningen (dit laatste komt wel omdat ik werd gefilmd)
Tips en tops zijn altijd welkom