(Dan btw
)Ik zal me morgen even voorstellen met een praatje etc! Ben daar nu even te moe voor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(Dan btw
)

Ik ben gek op mijn lieve verzorgpony, Nordent, uitgaan, fotograferen en vakantie!

Buiten rijden kan ik heerlijk aangezien de stal waar Nordent staat, de straat uitrijden is en je zit in het bos! Vanaf daar kan je enorme ritten maken in de duinen, bossen, strand, noem maar op! 

Dus kan op dit moment niks met hem doen, behalve poetsen, beetje lopen in de bak en hij krijgt medicijnen ervoor. Dinsdag word hij getest op stofwisselingsziekte & cushing, hopen dat hij beiden niet heeft

Leuk verhaaltje heb je er van gemaakt haha
vigo_is_lief schreef:Leuk Joelle!Vandaag had ik weer lekker gereden en ik denk dat ik morgen wat NH (basis) wil gaan proberen (en wat VD) morgen wordt het weer beter weer

En jeetje wat kan hij toch showen!
Maar ach, heerlijk dat hij zo enthousiast is! Morgen weer wat meer grondwerk oppakken, even weer verder met andere dingen om de afwisseling in de training te houden

vigo_is_lief schreef:Vandaag had ik weer lekker gereden en ik denk dat ik morgen wat NH (basis) wil gaan proberen (en wat VD) morgen wordt het weer beter weer
Heb even in je profiel gespiekt, wat heb jij een leuk paardje zeg! 
Jou ken ik al mwhaha! 
Ik heb zoo heerlijk gereden ! Lekker in het zonnetje met een vriendin, allebei bitloos op de knollie's
daarvoor dat ik nog wat VD gedaan, en in had gisteren even snel iets opgezocht van het begin van NH (wil wel dvd/boek kopen) dus deed ik vandaag een beetje persoonlijke ruimte opeisen

Terra Natura lijkt me ook altijd nog gaaf ja... ooh er zijn zo veel optie's
* Ik ben ook flieft!

Fry schreef:Welkom!

Top site!
gaaf! Alleen heb ik het al zo druk zondag ... en België is zo verweg voor mij
maar ik ga eens kijken of ik het toch niet kan regelen

Maak er altijd een citytrip van haha!