Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Ik kom bij meer en ook oudere mensen tegen dat The horsewhisperer als film/roman en ook andere fictie gebruikt worden als leerboek, daar is deze 12 jarige geen uitzondering op.
En als je niet tegen kritiek kunt (en ik heb me hier nog heel mild uitgedrukt) is er hier op Bokt een veilige omgeving voor een 12 jarige: namelijk het Jeugdhonk.
cindypony123 schreef:ja noem mij maar te jong hoor maar in leeftyd gelooof ik niet
Cer schreef:Offtopic: hier valt echt mn bek van open... dat je kinderen hetzelfde benaderd als volwassene... Het is toch logisch dat die belevingswereld anders is.. Dat heeft geen reet te maken met niet tegen kritiek kunnen, maar dat heeft te maken met hoe je met mensen en jongeren omgaat en hoe je je daarin opstelt.
cindypony123 schreef:en sinds wanneer kunnen 12 jarige niks van paarden of NH afweten ?! geloof me of geloof me niet maar ik vind het gestoord
Cassidy schreef:LecyTinker schreef:Er bestaat ook zoiets als "Ja en Amen" en dan gewoon doorgaan. Geloof dat ik bewezen heb dat dat prima kan!
Overgaan op "ignore mode" is ook een oplossing. Maar dan krijg je weer op je kop omdat je ignoreert...
LecyTinker schreef:abukir schreef:Ik wilde nog serieus gaan reageren , maar ik ben geloof ik al te laat hahaha. Ik kan helaas de foto s en filmpjes niet zien. Ben ik de enige??
Heb je zelf FB?
Ik kon de filmpjes ook niet meer zien, de foto's wel, maar die stelde IMHO niets voor.