die klompen zijn cool... gewoon met klompen aan gaan rijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MijnHafje schreef:hoi hoi allemaal, ben sinds kort in het bezit van mijn (eindelijk) eigen haflinger na jaren voor andere gezorgd te hebben. Nu nog pas 2 jaar maar zijn al goed aan het oefenen met wandelen,poetsen enz. ik ben me nu aan het verdiepen in zadels en zit er aan te denken om een barefoot aan te schaffen. we beginnen pas volgend jaar maar ik wil me nu goed voorlichten en rondkijken wat er zoal te koop is. zijn er mensen die me willen vertellen wat hun ervaring is met een barefoot??zijn er mensen die hun paardje hebben ingereden met een barefoot en hoe vonden ze dit?? vertel me alles zodat ik een goede beslissing kan nemen, groetjes.
smurf schreef:het is donderdag en dat is de middag dat niet-mijn-vriendin op stal is, dus ik denk niet dat er slingers en ballonnen hangen, maar eerder dat er spijkers op mijn route liggen en glasscherven ......
Citaat:*propt ondertussen spijker in zadel van brommertje *
smurf schreef:*haha* dat doen ze over 2 jaar wel, dan word ik 50........
iedereen zegt: nog 2 jaar hè...... net of ik nog maar 2 jaar heb
Citaat:*propt ondertussen spijker in zadel van brommertje *
*whaha* geweldig *stopt camera in tas* merkt ze niet eens joh, die heeft zo'n enorme spekreet....
evitatinkle schreef:Mijn vriendin haar vriend wordt volgend jaar 50..zij is 23.
evitatinkle schreef:Ik ben ook nog maar een jonge hinde hoor
Wendy schreef:evitatinkle schreef:Ik ben ook nog maar een jonge hinde hoor
Tsja, wat is jong... ik vind mezelf nog best jong met mijn 26 jaar...
IMJ schreef:Ik ook, ben 27 jaar, in de bloei van mijn leven!!
Evenwichtig, Jeugdig met levenswijsheid!!!Op het randje van jongvolwassen naar volwassenheid...
(of draaf ik nu door?![]()
)
Wendy schreef:*proestte mee totdat post van Wendy gelezen werd...IMJ schreef:
Ik ook, ben 27 jaar, in de bloei van mijn leven!!
Evenwichtig, Jeugdig met levenswijsheid!!! Op het randje van jongvolwassen naar volwassenheid...
(of draaf ik nu door? )
Wordt het geen tijd dat jij een kind in je buik stopt?