Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:He AM en Nienke, welkom terug. Mooi dat jullie het leuk gehad hebben. Nog een paar dagen en dan ga ik zelf ook weg. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met die ouwe.
Vanavond gaan we de hoeven van Check doen. Dat is het paard van Jane met wie ik op vakantie ga. Die hoeven zien er vreselijk uit.
wendytjeG schreef:Vraagje... ik lees op verschillende sites dat het beter zou zijn om geen bodembedekking te doen. Zijn er ook mensen die dat echt zo doen?
opala schreef:Niet echt, maar vrijdag heb ik vrij genomen en ga ik Santpoort en omgeving verkennen. Ik kan er amper meer van slapen. Voorlopig sta ik goed, maar het idee dat ze straks weer op stal moet, brrrrr. En hoe gaat jouw zoektocht?
Wat ontzettend jammer is, is dat de benzinekosten niet te verwaarlozen zijn.
Antheman schreef:
Moeilijk thema.
Ik had op mijn voirige wei een puinhoekje, rubber en wei en beton, Ideaal dus.
Nu heb ik een wei en in de winter ook een stal. Ik experimenteer ermee.
Ik zet ze niet op het kale. Maar Andor is allergisch voor hooi en stro, die moet dus weer andere stalbedekking hebben.
T lieftst had ik een loop stal in de wei en die zou ik niet bedekken.
wendytjeG schreef:Ook buiten
Wel in een kleinere wei, ook met 2 paarden erbij
Antheman schreef:
Ideaal!!!!
Mac schreef:Ik weet dat ze aanraden om paarden op kaal beton te zetten, maar gevoelsmatig zeg ik nee. Volgens mij krijg je dan dat geneuzel van kapotte ellebogen ed. Tenzij je idd een uitloop met zand oid kan maken.
Ik had in mijn oude opzet een compromis: 3 meter vlas en 1 meter kaal beton waar het hooi ook op lag. Ik weet nog niet hoe ik het in mijn nieuwe stallen (ja, stallen) ga doen.
Anouar15 schreef:Groetjes uit Turkije!!!
opala schreef:Mac: leuke foto. Toch wel in-/uitloopstallen, of heb je te weinig grond. Ik bemoei me ook overal mee
Pellie schreef:ben een beetje verdrietig want morgen wordt zennie, de jaarling van pipi hier op bokt ingeslapen. hij heeft ernstige wobbler en ze houden hem nu al op de been met pijnstillers.
waarom ik daara verdrietig om ben is omdat ik Ishana zijn moeder een tijd met reiki heb behandeld en heb een goede band met pipi gekregen. Shana heeft ze vorig jaar al moeten laten inslapen en nu d'r zoon... de reiki heeft hem helaas ook niet geholpen.