Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:ik zie dat dure kwpn veulens de boktveulens van het jaar zijn geworden?
Arabesk schreef:helemaal walgelijk dat meteen de hele afstamming achter de naam genoemd wordt, dat is gebruikelijk in de kwpn wereld en zooooo
Zeggen ze niet mijn paard heet Karel, nee 'ik heb een Smaragd X Emerald X Robijn'
Arabesk schreef:Houden jullie allemaal even je ogen open op internet voor mij voor een leuk gezelschapspaard/pony voor Arabesk?
Opknappertje/veulen/oudedagpaardje alles mag, stuur me maar links
Shyla25 schreef:Arabesk schreef:Houden jullie allemaal even je ogen open op internet voor mij voor een leuk gezelschapspaard/pony voor Arabesk?
Opknappertje/veulen/oudedagpaardje alles mag, stuur me maar links
Shy
Antheman schreef:Grapje zeker?
Lenneke_ schreef:Ik lees dit bij een stukje over het toileteren van arabieren
De oren nemen aanzienlijk meer tijd in beslag. Ook die worden geschoren. Tot een paar jaar geleden mochten de eigenaren van Arabische volbloeden de luisterorganen helemaal uitscheren voor een show of keuring, maar onder de regels van de overkoepelende organisatie voor dit ras is dat inmiddels verboden. In de oren zitten namelijk haren die voor het paard onmisbaar zijn. Bij het volledig uitscheren gaan deze haren verloren. De oren scheren mag nog wel, maar onder strikte beperkingen. Het paard moet er zo natuurlijk uit blijven zien op een keuring, aldus het disciplinair comité dat dergelijke zaken beoordeelt. In een enkel Amerikaans blad zijn de excessen op dit terrein nog wel te bewonderen.
Kan menig stamboek nog wat van leren
evita_ schreef:Ik snap niet dat je zo over je pony kan praten Shyla..![]()
Visconti schreef:Lenneke moet je eigenlijk lid zijn van een club om mee te doen met een endurance wedstrijd?
Lenneke_ schreef:(rond de 50 euro per haar)
Nammie schreef:Lenneke_ schreef:(rond de 50 euro per haar)
Pieuwww vandaar dat ze al die paarden scheren!!!!!!!!!