Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pellie schreef:
gouda, heb het op tinkerpraat denk ik gemist dat chubby zo snel al weggaat, vervelend voor jullie!maar mooi als het shetje erbij zou kunnen.
Anouar15 schreef:Tot volgende week allemaal
Antheman schreef:Hai, meld me weer!
Mijn in box doet raar, dus diegene die me zit te PBen, krijgt morgen antwoord, want ik kan niks openen![]()
Ik heb het heerlijk gehad op de camping, Cooks, we reden nog langs Ves en Rex!! We zaten in Renkum ,waar je toilet nog een stort plaats was , en je met een emmertje de boel moest doorspoelen. De emmer moest je eerst volpompen, echt heerlijk primitief. douche was 14 minuten lopen.
Geen poema gezien![]()
Lekker weggesmolten ,slangetjes gezien, de vogeltjes die de hele dag zongen en boeken gelezen en gefietst en gewandeld. Ik heb me geen zorgen gemaakt over de paarden: hebben ze wel water, schaduw,dat soort vragen!
Ik lees veel over hoeven bijwerken, maar zie helaas geen fotoos!
Ik hoop dat Kaylee een fijne nacht heeft gehad!
Mijn laatste roddel: de gedekte merrie staat als enige binnen op stal met de ventilator aan kou te vatten!!!! 't arme beessie...![]()
nienke07 schreef:Hihi...dat lees je morgen(errug leuk!
)
nienke07 schreef:Hakken en breken!!!
Cool...parelli les!!! Helemaal top! Wanneer???
nienke07 schreef:Klinkt goed...maar voor mij wel heeeeel erg uit de richting..hoewel...meeten???!!!
(ik heb ook al 'gewone' teva's...slippers heb ik ook...lopen heeeerlijk...op terschelling 3,5 uur op gewandeld...maar nu na 4 jaar wil ik de slippers graag vervangen...sandalen zijn 'nog maar' 3 jaar oud!!
)
opala schreef:Geweldig initiatief van Karen Drost, sinds dat ze het boek vertaald heeft, ken ik haar naam, maar ik heb verder geen interesse om mij verder te verdiepen in de Strasser-methode. Lees wel gretig de berichten op Hoefnatuurlijk
.
nienke07 schreef:AM: langleve puimsteen en schuurspons!!![]()
't is 's avonds hè?!Denk wel dat ik kom! Manlief gaat toch achter de muziek aan... eten moet ik nog even bedenken... wel heel gezellie...maar geen idee of manlief 'quality-time' plannen heeft rond etenstijd... als wel, zal ik me daar maar even naar schikken... 't schaap (bokkig schaap) kan geloof ik wel wat aandacht gebruiken (altijd!
)
*edit*
De volgende dag heb ik (ook) al een paardendate via parelli forum..
nienke07 schreef:Ik ga zo douchen en (proberen te) slapen.... morgen weer werken (blègh)