[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xtostarlight

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 23:36

Mijn paard heeft overigens geen papieren (meer). Bij dravers worden de papieren vaak gehouden als een draver de handel in gaat. Zodat de eigenaar weet dat ie zijn paard niet terug op de baan tegenkomt.
Ik weet dus helaas niks van de afstamming, maarja maakt me verder ook totaal niet uit, tis een superpaard, ook al heeft ze een minder mooie of minder lieve pappie of mammie

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 00:07

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 07:22

Goedemorgen!

Tsja, ik kan me er wat bij voorstellen.... maar ik heb gisteren zelf ook even een sprongetje gemaakt met de pony van mijn stalgenoot, gewoon omdat ik dat leuk vond. Gelukkig de pony ook, dat is echt een type wat ook uit zichzelf springt.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 07:43

Blegh, ik lees net dit bericht op de voorpagina:
http://www.spitsnet.nl/nieuws.php/1/697 ... eroep.html
spitsnet.nl

ARNHEM -- Rudolf K., beter bekend als de Beul van Twente, heeft hoger beroep aangetekend. Op 20 april dient zijn zaak pro forma in het gerechtshof in Arnhem. Eerder werd K. door de rechter in Almelo tot levenslang veroordeeld wegens moord, drie pogingen daartoe en een serie van ernstige dierenmishandelingen.
De Beul van Twente maakte tussen 2000 en 2005 naam vanwege een spoor van gruwelijke dierenmishandelingen die vaak een seksueel karakter hadden. Ook de moord op ex-onderwijzer Frank Storm in 2003 bleek op het conto van de Enschedese oud-tbs'er te kunnen worden bijgeschreven.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:38

tuurlijk tekent ie hoger beroep aan, maar het is een pro forma zaak, dus reken er maar niet op dat ie vrij komt....

ik heb me mega verslapen, moet over 5 minuten in de auto zitten *aarrgghh* *schrokt ontbijt naar binnen*

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:42

Oh... pffff, had gisteravond cursus en zie nu hoe ver jullie zijn!!!! Jemig heb helemaal geen tijd om het helemaal bij te lezen!!! (kan iemand een samenvatting maken?? )

Verslik je niet smurf...
Dat krijg je ervan als je tot diep in de nacht zit te bokken! )

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:45

*uh* ik lag om half 11 al in bed, maar ik slaap slecht, val pas 4 uur in slaap.....

Een klasje leerlingkoks heeft mij gisteren haarfijn uitgelegd dat IMJ's vriend een PC Hoofttrekker heeft en ik een h*erenbak Er is dus onderscheid....

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:47

Ohh? oke...
en euh....waar zit dat onderscheid dan in?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:49

hoofdzakelijk in het merk......

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:51

smurf schreef:
tuurlijk tekent ie hoger beroep aan, maar het is een pro forma zaak, dus reken er maar niet op dat ie vrij komt....

ik heb me mega verslapen, moet over 5 minuten in de auto zitten *aarrgghh* *schrokt ontbijt naar binnen*

ontbijt???

sinds wanneer ontbijt jij??
Laatst bijgewerkt door Arabesk op 13-04-06 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:52

ik had me ook verslapen! Stom, hebben wedstrijden bij ons op school vandaag.

heb nog niet eens ontbeten

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:00

Wat voor wedstrijden?

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:10

smurf schreef:

Tsja, maar je moet wel een groot bord voor je kop hebben als je alles hebt bekend, maar dan van mening bent dat je weer vrij moet komen.
Ik vind het gewoon een eng idee, ook al weet ik dat de kans dat ie vrij komt klein is.

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:15

IMJ schreef:
Wat voor wedstrijden?

FC horecabokaal. Dus kookwedstrijden, biertap, suikertrekken etc etc. Joop Braakhekke komt presenteren, als ie tenminste is bekomen van zijn verjaardagskater en Ton Fasel is er ook al, staat nu voor mn neus.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:39

ja Fagels was van de week ook al bij ons om lammetjes te koken.....

@Ara ik ontbijt altijd, dat is mijn belangrijkste maaltijd: magere yoghurt met hele gore granenstickjes erin, te smerig voor woorden en koffie.....

@Wendy dat hoger beroep is puur formaliteit, dat vraagt z'n advocaat aan, die wil er ook nog wat aan verdienen, al is het naamsbekendheid

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:39

evitatinkle schreef:
FC horecabokaal. Dus kookwedstrijden, biertap, suikertrekken etc etc. Joop Braakhekke komt presenteren, als ie tenminste is bekomen van zijn verjaardagskater en Ton Fasel is er ook al, staat nu voor mn neus.

hmmmm, dat wordt smullen voor jou!!
Heet hij niet fagel? od ie dat weer een ander?
Wendy schreef:
Tsja, maar je moet wel een groot bord voor je kop hebben als je alles hebt bekend, maar dan van mening bent dat je weer vrij moet komen.
Ik vind het gewoon een eng idee, ook al weet ik dat de kans dat ie vrij komt klein is.

Er zijn een hoop maloten in de wereld. Wrs vindt hij het heel normaal, of kreeg ie opdracht van hoger hand ofzo...
Je moet er toch niet aan denken dat er zo'n mafketel bij je in de buurt rondloopt? Zou geen oog meer dicht doen (en mijn vriend (ex-marinier) om handige tips vragen hoe de tegenstander in 1x uit te schakelen)

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:42

smurf schreef:
@Ara ik ontbijt altijd, dat is mijn belangrijkste maaltijd: magere yoghurt met hele gore granenstickjes erin, te smerig voor woorden en koffie.....

Ontbijt is ook echt zo belangrijk...
Ik heb hier patiënten die naar de dieëtiste gaan en zeggen dat ze meer moeten gaan eten (lees ontbijten) en na een aantal weken zijn ze dus ook daadwerkelijk aan het afvallen!

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:44

Ik ontbijt al jaren met brinta met magere melk en oploskoffie daardoor. Lijkt niks, maar ik vind het lekker en het vult goed

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:49

Brinta vult absoluut goed (en is gezond)!
Ik ontbijt ook al m'n hele leven stevig ( misschien dat ik daardoor nooit een grammetje aankwam! )

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:58

Oh, ik kom wel aan hoor, als ik niet uitkijk!

Gelukkig heb ik ook genoeg beweging, dat scheelt echt...

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:59

Wendy schreef:
Ik ontbijt al jaren met brinta met magere melk en oploskoffie daardoor. Lijkt niks, maar ik vind het lekker en het vult goed

oploskoffie IN de brinta???

Een vriendin van me wil een paard kopen dat ernstige kissing spines heeft (verkleefde wervels dat is vastgesteld).

Iemand ervaring hiermee, of wie heeft er kennis over KS?

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:01

Arabesk schreef:
Wendy schreef:

oploskoffie IN de brinta???

Ja... zelfde idee als een soort milkshake met oploskoffie, maar dan wat steviger

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:17

ach ja fagel...slisdectisch af en toe. Was nog niet wakker..

Hij is mijn leraar geweest op de hogere hotelschool, mag hem bij de voornaam noemen dus heb niet geblunderd

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:18

Zeg jongens, wat is nu eigenlijk het onderscheid tussen dit forum en NH?

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:27

eh... dit is www.bokt.nl dat andere forum heeft een andere url

Morning. Ben niet zoveel online. Buikpijn. Naar de dokter geweest, heb iets eierstokkerigs of zo. Bloed prikken en dan verder zien. Lees vanavond even bij.