Ik weet dus helaas niks van de afstamming, maarja maakt me verder ook totaal niet uit, tis een superpaard, ook al heeft ze een minder mooie of minder lieve pappie of mammie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smurf schreef:tuurlijk tekent ie hoger beroep aan, maar het is een pro forma zaak, dus reken er maar niet op dat ie vrij komt....
ik heb me mega verslapen, moet over 5 minuten in de auto zitten *aarrgghh* *schrokt ontbijt naar binnen*
smurf schreef:tuurlijk tekent ie hoger beroep aan, maar het is een pro forma zaak, dus reken er maar niet op dat ie vrij komt....
IMJ schreef:Wat voor wedstrijden?
evitatinkle schreef:FC horecabokaal. Dus kookwedstrijden, biertap, suikertrekken etc etc. Joop Braakhekke komt presenteren, als ie tenminste is bekomen van zijn verjaardagskater en Ton Fasel is er ook al, staat nu voor mn neus.
Wendy schreef:Tsja, maar je moet wel een groot bord voor je kop hebben als je alles hebt bekend, maar dan van mening bent dat je weer vrij moet komen.
Ik vind het gewoon een eng idee, ook al weet ik dat de kans dat ie vrij komt klein is.
smurf schreef:@Ara ik ontbijt altijd, dat is mijn belangrijkste maaltijd: magere yoghurt met hele gore granenstickjes erin, te smerig voor woorden en koffie.....
Wendy schreef:Ik ontbijt al jaren met brinta met magere melk en oploskoffie daardoor. Lijkt niks, maar ik vind het lekker en het vult goed
Arabesk schreef:Wendy schreef:Ik ontbijt al jaren met brinta met magere melk en oploskoffie daardoor. Lijkt niks, maar ik vind het lekker en het vult goed
oploskoffie IN de brinta???