Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
whissie schreef:hihi, de trekker talent heeft heel veel van de barefoot, op het eerste gezicht in ieder geval:D
LindsyImmie schreef:Arabesk schreef:@ LindsyImmie, welk type bitloos hoofdstel? Ik zoek er nl. nog eentje. Mijn paard reageert op een touwhalster in stap wel goed, remmen gaat ook goed, maar in draf wil hij absoluut niet naar links zonder bit
O ik rijd met dezelfde als Jovarna volgens mij... die van een website... zou echt niet meer weten welke...
Het is in ieder geval het hoofdstel met een brede neusriem.
Tinkerloos schreef:Shyla25 schreef:Ze hebben datr vloed al onderzocht,maar omdat er met dat paard niks aan de hand was,konden ze natuurlijk niks afwijkends vinden.@TL ik was net aan het denken, er is toch 1 paard niet ziek geworden?
Als ze nou dat paard onderzoeken bv bloed en dat vergelijken met de dode paarden, dan zouden ze toch het verschil makkelijker kunnen vinden
Visconti schreef:Ik heb een heel mooi zadeltje op het oog:
-Boomloos
-verwisselbare panelen
-veel ruggegraatvrijheid
-speciaal voor paarden met een hoge schoft
-geen speciale pad nodig
-Speciale beugelophangingen zodat er geen drukplekken daardoor kunnen ontstaan
hij klinkt echt perfect zo *zwijmel
Nammie schreef:ik zou dat wel handig vinden , kijk lang niet altijd overal!!En mis nog wel eens wat , en das jammer.
Visconti schreef:@Shyla25: Ik zit momenteel met de dealer te mailen. Dit is de nieuwste versie, en er zijn een hele boel dingen aangepast. Ze hebben nu speciale beugelophang dingen waardoor een geen drukplekken meer kunnen ontstaan, de kussen zijn dikker gemaakt en met ander materiaal (dat als het goed is nog beter werkt)
Tinkerloos schreef:Ik wil het zadel dat Morrie te koop heeft...
Tinkerloos schreef:Nee,ik ben hebberig,ik wil ze allebei.
Ik heb twee paarden,dus ik wil twee zadels.