Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenneke_ schreef:Dat is wel een idee.
Welke NBer raden jullie dan aan?
Voor een mailtje is het niet echt nodig dat hij om de hoek zit
Morrie schreef:hé ik lees net dat drukte bij Ikea A'frt meevalt en dat de wegwijzers er nog tot zondag blijven staan, misschien m'n moeder maar es meenemen, sla ik 2 vliegen in 1 klap: ben ik bij d'r op bezoek geweest en hoef ik niet alleen naar Ikea.... moet ik alleen de auto leegmaken voor de rollator.... of zou ze in zo'n winkelwagentje passen
Auky schreef:En ik ga nooit naar de IKEA
arno8 schreef:Hoi Ara, balen van dat huisje, speciaal voor jou nogmaals de verboden link die ik van sommigen niet meer neer mag zetten:
http://www.eifelstar-immo.com/tekoop_BadBertrich.htm
Arabesk schreef:waarom ben jij zo honkvast dan Oop?
Citaat:De procedure: De hoeven van het paard worden uitgekrabd, dan wordt het paard in de Aquatrainer geleid. De halsterlijn wordt overgegeven aan de persoon bij de besturing en de rubberen banden voor en achter het paard worden gesloten. Vervolgens worden de deuren gesloten. Bij de achterhand staat iemand met een zweepje klaar om eventueel het paard naar voren te helpen. Vervolgens wordt de lopende band aangezet en komt er een klein laagje water op de band. Afhankelijk van de klacht en de geoefendheid van het paard gaat het water niveau omhoog en kan de snelheid aangepast worden.
Nadat het individuele programma gelopen is, daalt het water niveau weer en wordt de band stilgezet. Het paard wordt uit de Aquatrainer geleid en gaat nog een kwartier onder een solarium.
opala schreef:Ara: Voel je je nu anders na zo'n ban, ik denk het haast wel