Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
een normal schreef:wij rijden altidj met slof, want je weet maar nooit als je hem eens nodig hebt zit ie eraan
Arabesk schreef:@ LindsyImmie, welk type bitloos hoofdstel? Ik zoek er nl. nog eentje. Mijn paard reageert op een touwhalster in stap wel goed, remmen gaat ook goed, maar in draf wil hij absoluut niet naar links zonder bit
LindsyImmie schreef:Arabesk schreef:@ LindsyImmie, welk type bitloos hoofdstel? Ik zoek er nl. nog eentje. Mijn paard reageert op een touwhalster in stap wel goed, remmen gaat ook goed, maar in draf wil hij absoluut niet naar links zonder bit
O ik rijd met dezelfde als Jovarna volgens mij... die van een website... zou echt niet meer weten welke...
Het is in ieder geval het hoofdstel met een brede neusriem.
Shyla25 schreef:Ze hebben datr vloed al onderzocht,maar omdat er met dat paard niks aan de hand was,konden ze natuurlijk niks afwijkends vinden.@TL ik was net aan het denken, er is toch 1 paard niet ziek geworden?
Als ze nou dat paard onderzoeken bv bloed en dat vergelijken met de dode paarden, dan zouden ze toch het verschil makkelijker kunnen vinden
Lenneke_ schreef:What's new..Ik heb geloof ik wel het een en ander gemist hier, allemaal nieuwe mensen
LindsyImmie schreef:Arabesk schreef:
O ik rijd met dezelfde als Jovarna volgens mij... die van een website... zou echt niet meer weten welke...
Het is in ieder geval het hoofdstel met een brede neusriem.
Dat is die van de ruitersportshop