Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
volgens mij zijn ze gewoon voor de uitgang van de koeienstal blijven staan
maffe beesten een normal schreef:wij rijden altidj met slof, want je weet maar nooit als je hem eens nodig hebt zit ie eraan

Ik zat er bij en moest me echt inhouden om niet tegen ze te schreeuwen dat ze eens een keer naar me moeten luisteren.. al is het maar gewoon een keer luisteren en kijken..
Zelfde verhaal met de osteopaat, die heeft net als bij rowygo opgedragen, véél en lang stappen. Reactie van mijn zus:
Ik kan zo zonder problemen langer dan een uur met dat beest stappen..
Vind het zo zonde van dat prachtige, lieve paard.. Hij gaat waarschijnlijk weg, en dan ook "zo snel mogelijk, als we er nog maar geld voor krijgen"
Ik kan wel janken..
Arabesk schreef:@ LindsyImmie, welk type bitloos hoofdstel? Ik zoek er nl. nog eentje. Mijn paard reageert op een touwhalster in stap wel goed, remmen gaat ook goed, maar in draf wil hij absoluut niet naar links zonder bit

dan ziet ze misschien het verschil. Maarja, sommigen hebben echt een bord voor de kop en willen geen enkele optie aannemen. Arme vladimir.
LindsyImmie schreef:Arabesk schreef:@ LindsyImmie, welk type bitloos hoofdstel? Ik zoek er nl. nog eentje. Mijn paard reageert op een touwhalster in stap wel goed, remmen gaat ook goed, maar in draf wil hij absoluut niet naar links zonder bit
O ik rijd met dezelfde als Jovarna volgens mij... die van een website... zou echt niet meer weten welke...
Het is in ieder geval het hoofdstel met een brede neusriem.

als ze het verschil al ziet, dan moet ze toch gaan begrijpen dat het misschien wel eens makkelijker zou kunnen worden voor haar?? hahaha
raar zusje....
Shyla25 schreef:Ze hebben datr vloed al onderzocht,maar omdat er met dat paard niks aan de hand was,konden ze natuurlijk niks afwijkends vinden.@TL ik was net aan het denken, er is toch 1 paard niet ziek geworden?
Als ze nou dat paard onderzoeken bv bloed en dat vergelijken met de dode paarden, dan zouden ze toch het verschil makkelijker kunnen vinden
Lenneke_ schreef:What's new..Ik heb geloof ik wel het een en ander gemist hier, allemaal nieuwe mensen

LindsyImmie schreef:Arabesk schreef:
O ik rijd met dezelfde als Jovarna volgens mij... die van een website... zou echt niet meer weten welke...
Het is in ieder geval het hoofdstel met een brede neusriem.
Dat is die van de ruitersportshop