Ik had er twee, een kikker en een dolfijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anouar15 schreef:Anouar was vanmorgen weer ontsnapt. Hij heeft een kettinkje om z'n deur omdat hij de deur kan openmaken. Maar die hadden ze er vanmorgen vast afgehaald met paarden buitenzetten. Natuurlijk had meneer z'n stal al open en hij liep alvast rustig naar de wei. Alle paarden rennen als een gek, maar hij loopt op z'n gemakkie. Wat is het toch een gekkie.
Nou ja, hij stond net 10 minuten in het land toen ik kwam om te rijden. Gelukkig kan ik hem altijd weer pakken, ook als het net buiten staat. Het is volgens mij nog nooit in hem opgekomen om weg te rennen.
Kinke schreef:Ant, kun je ook op mijn hoevenfoto "tekenen" zodat ik kan zien wat je bedoelt.
Kinke schreef:Ik denk dat die persoonlijke ruimte van een meter heeeel snel kleiner wordt Ant. Het grote verschil is dat hij zelf de keuze gaat maken om b.v. je hand aan te raken ipv dat jij hem aanraakt.
Antheman schreef:Kinke schreef:Ik denk dat die persoonlijke ruimte van een meter heeeel snel kleiner wordt Ant. Het grote verschil is dat hij zelf de keuze gaat maken om b.v. je hand aan te raken ipv dat jij hem aanraakt.
Ja? Klinkt zeer hoopvol!!!![]()
Ik heb zin om te beginnen! Las op UZ dat jij niet met een clicker werkt he?
Antheman schreef:Iets heel anders:
Mijn beste vriend belde me net op. Die heeft gisteren een ernstig auto ongeluk gehad.
Auto in de slip, frontale botsing, 2 autoos dus total loss.
Hij heeft 27 hechtingen in zijn hoofd, kind 1 ook per ambulance afgevoerd. De rest in gewone auto(vrouw en ander kind).
Phoeff, hij leeft en heeft veel hechtingen. Maar geen hoofdpijn,. wel chaotisch. Ik ga vanavond even langs. Schrok me kapot zeg.
Antheman schreef:
Ja? Klinkt zeer hoopvol!!!![]()
Ik heb zin om te beginnen! Las op UZ dat jij niet met een clicker werkt he?