Oh, wat erg van dat vosje. Ik hoop zo dat ze het redt...... Je moet er inderdaad niet aan denken dat je paard zo snel weg is..... Vreeeeeeeeeselijk..............

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:ik zou ontroostbaar zijn
e_horse schreef:Die Noord-Holland is dus bij mij.Ik las ook ergens in dat topic "noord holland' dat heb ik toch fout gelezen he? Of was het een typefout?
Faux schreef:
Ik heb wel even heel leuk nieuwsK had net een halfuurtje gereden, en toen dacht ik van nou ik ga ook nog even optomingsloos, [ nouja, met een touw om zn hals wel ] voor de tweede keer dat ik dat ooit deed.. En het ging zo goed, dus ik dacht nou ga ik ook even draven, en dat deedie echt super, heerlijk ontspannen en lekker los, en toen werd ik heel dapper, hup galopje drbij
En het ging zó goed ! Gewoon galop voltes enz. Mijn vader kwam aanlopen en die was écht helemaal verbaasd ! Die vond het ook zo gaaf !
En dan te bedenken, in mijn "normal" tijd, was hij soms echt gevaarlijk, stond vaak op zijn achterbenen en soms ook zo hoog dat mensen dr hart vasthielden omdat we bijna achterover klapten samen.. Heb achterwaarts en omhoogwaarts de hele bak verkend met hem.. en dan dit..Geweldige ervaring..
PS; Viavia heb ik alle boekjes, pocket guides enz, in totaal 11 boekjes, van parelli, gratis gekregen, en krijg ik ook de twee videobanden en de 6 dvd's van level 1.alleen de dvd's kosten geld, en dan zo'n 10 euro voor alle 6.
Touwhalster, Leadrope heb ik al, en gebruik altijd een goed zweepje voor carrotstick, maar een echte nepperd is ook niet zo duur geloof ik.
EINDELIJK kan ik ook parelli echt gaan bestuderen.
![]()