Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faux schreef:Jij geluk met je eigen paarden. Ik ga niet meteen vanavond discussiëren hoor, haha:
"Hoi pap en mam, leuk dat jullie weer thuis zijn, hoe was het in Bonaire ? Ik wil Rowygo ijzerloos."
Arabesk schreef:loetjuh schreef:ik meld me evenParelliér ennuuhhh ja mijn paardjes staan nog buiten dag en nacht,,
Awel amai, we krijgen het druk hier! Zijn we zo populair?
Tinkerloos schreef:Ara,ik wil wel een monster nemen,als jij zegt waar presies,en hoe ik het moet bewaren.
(diep uit de grond,oppervlakte aarde,gras??)
Hoi loetjuh,ik heb idd. level 1 en 2 te koop.
Pb maar voor info.
Arabesk schreef:Vraag Tinkerloos zij heeft level 2 dvd's te koop staan
heb je level 1 ook officieel behaald?
Arabesk schreef:Die drijfmest zou weleens een de oorzaak kunnen zijn ja!
Neem zelf een monster TL, ik heb een microscoop thuis ik kan er wel naar kijken. Moet ik me wel even verdiepen in het herkennen van sporen en schimmels....
Nammie kun je jouw ideeen ook even posten in het centrale topic over die weide problemen met een link naar de discussie op PN erbij?
Arabesk schreef:
Nammie kun je jouw ideeen ook even posten in het centrale topic over die weide problemen met een link naar de discussie op PN erbij?
Tinkerloos schreef:Ik heb met de gezondheidsdienst voor dieren gebeld,(link gekregen van Els) en die man zei me dat het bijna onmogenlijk is om in een weiland te gaan zoeken naar mogelijke sporen van iets waar ze niet eens zeker van weten wat ze zoeken.
Met andere woorden: onbegonnen werk.
Weten ze nou dat het om een bepaalde paddestoel gaat,dan kan je naar die paddestoel zoeken,maar ze weten niet wat het is,dus weten ze ook niet waarnaar te zoeken.
En de paarden die gestorven zijn worden wel onderzocht,dus misschien komt daar meer uit.
Hij had het over botulisme in eerste instantie,maar in Utrecht waren ze al zover dat dat het dus niet is.
JoviBan schreef:Tinkerloos schreef:Ik heb met de gezondheidsdienst voor dieren gebeld,(link gekregen van Els) en die man zei me dat het bijna onmogenlijk is om in een weiland te gaan zoeken naar mogelijke sporen van iets waar ze niet eens zeker van weten wat ze zoeken.
Met andere woorden: onbegonnen werk.
Weten ze nou dat het om een bepaalde paddestoel gaat,dan kan je naar die paddestoel zoeken,maar ze weten niet wat het is,dus weten ze ook niet waarnaar te zoeken.
En de paarden die gestorven zijn worden wel onderzocht,dus misschien komt daar meer uit.
Hij had het over botulisme in eerste instantie,maar in Utrecht waren ze al zover dat dat het dus niet is.
Toch vind ik het vreemd. Ze kunnen toch de diverse weilanden afstruinen en alles wat ze vinden, plukken en onderzoeken? Wellicht komen ze er dan achter wat er in de ene wei niet is en in de andere wel. Of dat dat te simpel gedacht?
JoviBan schreef:Toch vind ik het vreemd. Ze kunnen toch de diverse weilanden afstruinen en alles wat ze vinden, plukken en onderzoeken? Wellicht komen ze er dan achter wat er in de ene wei niet is en in de andere wel. Of dat dat te simpel gedacht?