Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tinkerloos schreef:Echt waar?????

Inge_ schreef:Ging ook even circling game in draf oefenen vanavond. Tjitse begon aan het eerste rondje en moest aan jou denken TL en vroeg me af of Tjitse ook achter me zou stoppen. En ja hoor.

Cheveyo schreef:hmmm het is natuurlijk wel een parelli event..en niet een equiplay event....
) Tinkerloos schreef:Inge_ schreef:Ging ook even circling game in draf oefenen vanavond. Tjitse begon aan het eerste rondje en moest aan jou denken TL en vroeg me af of Tjitse ook achter me zou stoppen. En ja hoor.
Tja..we zullen wel iets fout doen dan....

silas schreef:ja maar op moment dat iemand meerdere malen gewaarschuwd is, dat hij/zij niet op deze evenementen mag komen staan om spullen te verkopen. En ook nog eens gewaarschuwd is voor het feit dat hij/zij de officieel geregistreerde merknaam gebruikt zonder toestemming, dan snap ik heeeeel goed dat er uiteindelijk steeds feller gereageerd wordt! en eerlijk gezegd beetje terecht..
(even het feit buiten gelaten dat de prijzen van officieel parelli spullen wel erg hoog zijn.....)
silas schreef:ja maar op moment dat iemand meerdere malen gewaarschuwd is, dat hij/zij niet op deze evenementen mag komen staan om spullen te verkopen. En ook nog eens gewaarschuwd is voor het feit dat hij/zij de officieel geregistreerde merknaam gebruikt zonder toestemming, dan snap ik heeeeel goed dat er uiteindelijk steeds feller gereageerd wordt! en eerlijk gezegd beetje terecht..
(even het feit buiten gelaten dat de prijzen van officieel parelli spullen wel erg hoog zijn.....)
. Brutaal en ongepast... silas schreef:ja maar op moment dat iemand meerdere malen gewaarschuwd is, dat hij/zij niet op deze evenementen mag komen staan om spullen te verkopen. En ook nog eens gewaarschuwd is voor het feit dat hij/zij de officieel geregistreerde merknaam gebruikt zonder toestemming, dan snap ik heeeeel goed dat er uiteindelijk steeds feller gereageerd wordt! en eerlijk gezegd beetje terecht..

)