Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mariekie schreef:En het kost lekker weinig geld
runningkawa schreef:ik vind pavo over het algemeen wel een leuke site hebben.
Maar als je voeradvies vraagt kun je er direct een hele stal mee voeren
dat vind ik echt veel te veel wat ze adviseren.
ulinoco_maud schreef:er zijn ook mensen die de gelegenheid niet hebben hun paardje 24/7 buiten te zetten
en met op stal staan is echt niks mis hoor als ze 3 a 4 uur buiten komen en dan nog is bereden worden...
echt zo een onzin allemaal
ulinoco_maud schreef:er zijn ook mensen die de gelegenheid niet hebben hun paardje 24/7 buiten te zetten
en met op stal staan is echt niks mis hoor als ze 3 a 4 uur buiten komen en dan nog is bereden worden...
Arabesk schreef:Gister zat ik op de site van Pavo en als je daar wat spit zeggen zij hele nuttige dingen over 20 uur op stal staan (dat is dus 4 uur uit de box in totaal)
viewtopic.php?f=99&t=729582
Nadya schreef:ulinoco_maud schreef:er zijn ook mensen die de gelegenheid niet hebben hun paardje 24/7 buiten te zetten
Ben ik het totaal niet mee eens.![]()
![]()
runningkawa schreef:ik vind pavo over het algemeen wel een leuke site hebben.
Maar als je voeradvies vraagt kun je er direct een hele stal mee voeren
dat vind ik echt veel te veel wat ze adviseren.
Apple schreef:Knapmannetje en Stef, dat maakt inderdaad precies het verschil.
Op de PAVO site gaat het over kan, dat komt vriendelijk over. Kan, dus het hoef niet
.
Wendy schreef:Tsja, ik denk persoonlijk dat de paardenwereld helemaal niet van wetenschappelijk gebaseerde adviezen houdt.
Apple schreef:Dit soort posts bedoel ik Arabesk![]()
Daardoor bereik je juist het tegenovergestelde van wat je wilt bereiken.
ulinoco_maud schreef:en als het niet anders kan ???????
JoviBan schreef:Wendy schreef:Tsja, ik denk persoonlijk dat de paardenwereld helemaal niet van wetenschappelijk gebaseerde adviezen houdt.
Die indruk heb ik ook. Liever niet lezen en niet weten. Want dat kan namelijk nogal confronterend zijn.
ulinoco_maud schreef:en als het niet anders kan ???????
Arabesk schreef:Apple schreef:Knapmannetje en Stef, dat maakt inderdaad precies het verschil.
Op de PAVO site gaat het over kan, dat komt vriendelijk over. Kan, dus het hoef niet
.
m.a.w. gelukkig kunnen mensen die hun paard opsluiten het voor zichzelf nog goedpraten door te zeggen dat het op HUN paard niet van toepassing is, omdat het paard wel gelukkig is op stal. Of ze denken dat het paard gelukkig is....