Ik ben sinds een paar maanden de trotse eigenaresse van een caramello barefoot De 'gele' kleur blijft heel goed en ik vind het op een Haflinger ook wel erg mooi staan. Ik heb de bruine pad erbij, je ziet eigenlijk niet eens dat er een dekje onder zit, maar vond het wel netjes dat het mooi overloopt in elkaar.
ik heb al eens foto`s ervan geplaatst op m`n andere paard, maar daar kan ik alleen onder begeleiding stukje op stappen(is nog niet ingereden ) verder nog geen foto`s helaas
Ik heb vanaf datr ik het zadel heb nog geen een keer gereden ermee. Wel 1 keer erop gezeten om het te passen,en te kijken hoe het stond en zat,maar gereden nog niet. Ik ga vanaf Maart weer beginnen met rijden. (ze heeft een jaar stilgestaan,wegens ouderschaps verlof)
Ik had al een testzadel aangevraagd, maar ongeduldig als ik ben had ik het zadel ook al besteld. Wat bleek nu, ze kwamen allebei op de zelfde dag binnen . Heb er vandaag mee op een heel smal quartertje en een ontzettend brede haf gereden en het zit echt super (zowel voor de paarden als voor mijzelf). Mijn moeder heeft er vandaag haar les mee gereden op mijn haf. Ze rijdt nog niet lang (lees: ze zit nog niet heel stevig), maar het zadel bleef echt super liggen! Ben helemaal enthousiast! Het testzadel ga ik snel doorsturen naar de volgende gebruiker en de caramello die ik besteld heb blijft zeker weten! Eindelijk heb ik een fijn zadel gevonden voor mijn haf , heb nu al zoveel zadelproblemen met hem gehad! (dit is voor mij het 6e zadel in 3 jaar tijd )
Fijn om te horen dat het je zo goed bevalt!! Foto;s??
Ik ga a.s. dinsdag weer sinds een jaar een ritje maken. Als het me lukt om foto's te maken dan doe ik dat,maar ik ben alleen,dus ik moet ze dan zelf maken. Ik ben wel een beetje zenuwachtig,want ik heb al een jaar niet meer gereden. Deze week ga ik haar weer lekker oppakken,en dan kunnen we er over een tijdje weer stevig tegenaan. (lekkere ritten van een paar uur maken,heerlijk)