Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terpentijn schreef:Ik geloof dat deze 7 jarige merrie ook een RBE is, ze is pas laat zadelmak gemaakt, ik moet haar nog verder doorrijden deze zomer:[ [url=m/0L4Qnk.png]Afbeelding[/url] ]
Hier de voorste, daarachter mijn (vermoedelijke) LBI ruin:
[ [url=m/ddR1Tj.png]Afbeelding[/url] ]
Dieselpaard schreef:Die confidence eq zal vast helpen, maar ik ben er tegenstander van om mijn paard vol te douwen met spul zodat hij rustig blijft.
Wdj schreef:Dieselpaard schreef:Die confidence eq zal vast helpen, maar ik ben er tegenstander van om mijn paard vol te douwen met spul zodat hij rustig blijft.
Ik heb het nu één maal gebruikt. Zondag hebben we een heerlijke buitenrit gemaakt en normaal gesproken bouwt ze ontzettend spanning op van dingen die anders zijn, bijvoorbeeld een rare boomstronk, een handschoen die als vondeling op een paal gestoken is, een paaltje wat plat ligt...
Deze keer (en ik weet dat een éénmalig succesje geen garantie voor de toekomst is) was mijn meisje heel fijn te rijden. Niks geen hoog opgeheven hoofd met ogen die er bijna uitrollen, geen rare zijsprongen, maar fijn laag, aan een lang teugeltje. Zulke buitenritten gún ik mijn paard, omdat ik denk dat dat haar helpt in d'r koppie, en ja, dan 'douw ik met plezier haar neus vol'.