Staldeuren daarentegen.... Op ons vorige plekje had ie op beide deuren van z'n stal een extra beveiliging, anders stond ie om de haverklap voor het raam of op de camping....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat modderpaard is ook echt geweldig herkenbaar, alleen probeert de mijne dat soort dingen ook als ik er op zit. Ik moet gewoon niet meer proberen weg te sturen, want daar wordt het alleen maar erger van 

). Op de pensionstallen kreeg hij ook altijd van iedereen snoepjes etc omdat hij zo lief keek
) in een deuk gelegen om de uitdrukking op mijn paard zijn "smoelwerk".
) en probeerde na een paar maanden braaf zijn weer uit of hij kon opteren voor rodeo paard. Eerste keer in mijn leven dat ik echt, echt boos op hem was (laatste keer had hij me bijna knockout gekregen) en bijgevolg alles precies op het juiste moment deed waardoor hij alleen maar vooruit kon. Toen ze uitgelachen was proeste ze nog na:"Hij keek echt van "Oh.... help... ze kan ook nog boos worden".
.Fabster schreef:Ik heb mijn schatje een buiging geleerd. Die deed ik altijd aan het einde van de training. Niet slim natuurlijk.... Tegenwoordig doet ze aan het begin meteen een buiging, alsof ze wil zeggen...KLAAR!
Soms met een diepe zucht erbij.
, heb bijna 1 jaar nodig gehad om hem te ontleden. Hij blijft een uitdaging en tot nu toe mijn beste leermeester.
Gypsy schreef:Wat verzinnen jullie trouwens om interessant te blijven?