http://img120.echo.cx/img120/7729/babyanouar8pg.jpg
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pellie schreef:en wat als je de komende tijd nou eens niks van hem ging vragen? gewoon in de wei zitten en wachten tot hij komt? ook al komt 'ie de eerste dagen niet bij je, gewoon net zo lang doorzetten tot 'ie wel een keer bij je komt en dit opbouwen met kleine stukjes in de wei lopen, weer weggaan, etc. al doe je dit een half uurtje per dag, moet uiteindelijk vast iets op gaan leveren. alleen heb je geduld nodig.
Anouar15 schreef:Tja, wat voor trainer zoek je? Anouar is wel op trailertraining geweest op een stal waar ze alle problemen met paarden kunnen helpen. Maar ik weet niet of je dat zoekt. Hierop bokt wordt er nogal fel gereageerd op die stal, maar ik heb er heel veel hulp aan gehad en nooit problemen.
Als je geintereseerd bent wil ik de naam wel zeggen, als je die niet al weet, maar heb niet zo'n zin in weer allerlei felle reacties en dat ik niet spoor dat ik m'n paard daar heen laat gaan en blablabla.
Anouar15 schreef:Om nog even terug te komen op die paardgeschiedenis verhalenHier een foto van Anouar als baby, lief he?
http://img120.echo.cx/img120/7729/babyanouar8pg.jpg
Anouar15 schreef:Ze hebben Anouar toen bij mij opgehaald. Hij durfde niet eens bij een trailer in de buurt te komen. En binnen 2 uur had die man het voor elkaar dat hij maar naar de trailer hoefde te wijzen en Anouar er al in liep.
Maar dit is wel heel erg off-topic
Anouar15 schreef:Morgen moet ik crossen (zonder ijzers)
Antheman schreef:opala schreef:AM: Toch wel bij Equestrian Nomads neem ik aan, alleen dat wachten, vervelend hé
Tuurlijk. Maar waarom mag Goedhard niet genoemd worden? Daar heb ik ook weleens wat vandaan gehaald hoor!![]()
en aan dat wachten denk ik nietHet komt vanzelf.
opala schreef:AM: Toch wel bij Equestrian Nomads neem ik aan, alleen dat wachten, vervelend hé
Anouar15 schreef:Ik lag er gisteren nog bijna af in het bosWas lekker aan het galoperen, staat hij in één keer stil. Helemaal niks aan de hand, geen enge dingen, maar hij stopte gewoon
Ik lag helemaal voor op de hals en het paard dat achter mij reed zat zowat bovenop ons. Toen ben ik wel even boos op hem geworden hoor, dit mag natuurlijk niet zomaar...
Kinke schreef:
Anouar15 schreef:Ik ga ook slapenMorgen moet ik crossen (zonder ijzers
)
Antheman schreef:gouda schreef:Oef ik vind 1 al veel werk. Maar nu staat die ene van mij natuurlijk niet aan huis (al heb je dan meer werk aan voeren en onderhoud e.d.), moet ik ze iedere dag trainen en ben ik zelf niet helemaal lekker natuurlijk![]()
Nee wacht nog steeds op de staatsloterij of een stukkie land met schuilstal wat ik kan huren. Dan wil ik een haf erbij die heb ik altijd al leuk gevonden
Merrit kopen??