Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evita_ schreef:verwarming aan, kaarsjes aan. Gordijntjes moeten helaas open blijven..
Maar ik ben blij dat het hier weer loopt. En voor mij is alles opgeklaard.
Cookies schreef:Kinke schreef:mogge!
Cookies...where are you???????
Ik lig in stelling achter een struik, het is mij te onrustig hier op dit topic.![]()
Maar als alles nog doorgaat kom ik gewoon naar Norg morgen. Graag even een pm met de juiste tijd en locatie.
Ik was bijna toch met de helicopter gekomen, ze gaan morgen naar Ameland vliegen met een Cougar en ik mocht ook mee. Maar ik moet altijd zo overgeven in zo'n ding dus ik heb bedankt.
loetjuh schreef:ik meld me evenParelliér ennuuhhh ja mijn paardjes staan nog buiten dag en nacht,,
loetjuh schreef:ik meld me evenParelliér ennuuhhh ja mijn paardjes staan nog buiten dag en nacht,,
Faux schreef:Vanavond komen mijn ouders thuis van 10 dagen vakantie.. weg rust rond het paardengedoe. Maar betekent wel weer verder discussiëren met ze ! Iemand die langs wil komen om te helpen ?Ik ga de komende tijd voor ijzerloos pleiten. Ben al veel aan het lezen enz. enz.
Faux schreef:Superfoto die laatste.. Inderdaad een heel verschil, grappig om te zien ! Dat hoofdstel, is dat echt blauw ? Wel heel fel dan.
Arabesk schreef:Marina iedereen bij het arabierenforum vraagt waar ik dat mooie halsterhoofdstel gekocht heb. Die heb ik toch van jouw 2e hands?
Oftewel, waar heb JIJ m vandaan?