Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:plaatjes van blote Bella, Katelijn, Ananoushka, Tuxie, Truusje ( ) en Khalifa
smurf schreef:zo ken ik heel veel stallen, helaas is het nog zo'n beetje standaard in NL om je paard zo te houden
smurf schreef:ja leuke auto..... heb ik zelf ook, alleen een halve eeuw ouder![]()
IMJ heeft trouwens superkrachten: ze deed een hek open en het hele hek donderde eruitik heb het, toen zij allang naar huis was, nog staan repareren samen met de boer: wel 2 enorme keilbouten finaal afgebroken...... superwoman
![]()
smurf schreef:ja wij doen ze altijd een pyjama aan en ze moeten braaf 8 uur slapen.... ik zei vanavond nog tegen de boer: ach, mag ie niet meer lezen in bed????
Hij heb geen boek, zei de boer.... nee, hij heeft blaadjes met blote merries onder z'n rubbermat liggen, zei ik, waarop de boer hikkend de hoek om ging met z'n kruiwagen......
Arabesk schreef:
plaatjes van blote Bella, Katelijn, Ananoushka, Tuxie, Truusje () en Khalifa
![]()
![]()
smurf schreef:ze dromen van Sanne 's nachts......
jannico schreef:Ik viel bijna van mijn stoel toen ik de frontpage zaggeweldig..
IMJ schreef:jannico schreef:Ik viel bijna van mijn stoel toen ik de frontpage zaggeweldig..
Ja, en ook dat stuk over "paarden zijn beter af met elkaar". waar we het gisteren over hadden. En dan sommige reakties daar weer op...