Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Mac: 4 paarden, wat een weelde
Mac schreef:Leuk dat je aan het witte refereert als je aan vlekken denkt, terwijl dat eigenlijk juist het kleurloze gedeelte isGrace: veulen met zoveel vlekken dat ze bijna wit is.
gouda schreef:Oef ik vind 1 al veel werk. Maar nu staat die ene van mij natuurlijk niet aan huis (al heb je dan meer werk aan voeren en onderhoud e.d.), moet ik ze iedere dag trainen en ben ik zelf niet helemaal lekker natuurlijk![]()
Nee wacht nog steeds op de staatsloterij of een stukkie land met schuilstal wat ik kan huren. Dan wil ik een haf erbij die heb ik altijd al leuk gevonden
opala schreef:AM: Toch wel bij Equestrian Nomads neem ik aan, alleen dat wachten, vervelend hé
Cookies schreef:Waarom staat Merrit te koop? Heeft ie weer wat uitgevreten?
Cookies schreef:Oh bah AM wat een stouterd (understatement). Kun je niet een klein hoekje van de wei afzetten en hem dan daarin drijven?
Pellie schreef:am, misschien kun je opnoemen wat je zoal geprobeerd heb? anders ga'k misschien dingen noemen die je al lang en breed bij de poot hebt gehad.
Anouar15 schreef:Is het niet een idee om hem elke dag even uit het land te halen, stukje te lopen of even poetsen ofzo en hem er dan weer terug in te zetten? Dan leert hij dat hij niet altijd hoeft te werken of z'n stal in moet.
Misschien heb je dat al geprobeert hoor, maar dat weet ik natuurlijk niet.