Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:De terugweg gaat idd ook altijd veel sneller. Ben blij dat er een handrem op zit.
Sugarmiss schreef:Missy is het schoolvoorbeeld van hoe je NIET met Quarters -al dan niet op jonge leeftijd- om moet gaan
angela88 schreef:Orlanda is op een manege in Mook gefokt, zover ik weet is ze daar ingereden en in de lessen gaan meelopen. De manege is daarna met een aantal paarden (waaronder Orlanda) verhuisd naar Wijchen. Een aantal jaren terug is ze nog een korte tijd van een meisje geweest dat wedstrijden met haar heeft gereden, maar na een tijdje is ze weer aan de manege terugverkocht. Daar heeft ze gestaan tot ik haar op haar oude dag gekocht heb...ze is dus zo'n 20 jaar manege pony geweest.
angela88 schreef:@ pellie: lekker joh, dus jij staat nu in het zonnetje te vijlen???
Anouar15 schreef:Haha, ja op blote voetenEn Anouar was ook nog derde in een lagere klasse met m'n vorige bijrijdster. Heeft ie weer goed gedaan
opala schreef:Anouar: gefeliciteerd
En wat leuk dat je ook foto's hebt van je paard als (pas geboren) veulen, dat heb ik dus niet en jammer dat ik dat vind.