Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
susie1981 schreef:Ik zal wel dom zijn of zo maar kan iemand me een uitleg geven.
Waarom het belagrijk is om een paar 24/7 buiten te hebben staan en waarom ijzer slecht voor ze zijn.
Ik wil Cas graag zonder ijzer laten lopen, maar dan is hij zo onreglmatig als de pest![]()
Tinkerloos schreef:Voor sommige niet zo natural naturals..
Arabesk schreef:Leg de vraag eens bij jezelf, hoe natural vind je zelf dat je nu bent en wat je je paard kan bieden. En wat kan je bijdragen aan de discussie en wat wil je van óns leren?
Ik zeg niet dat je hier niks te zoeken hebt, maar zet wel vraagtekens bij sommige posts van nieuwelingen hier en dat ben jij niet alleen.
Arabesk schreef:Als je wat wilt weten, stel je vraag gerust.
Arabesk schreef:Esther schreef:Wat is het trouwens tegenwoordig rustig hier, ik mis een aantal mensen![]()
die toch heel vaak posts hadden waar ik veel van opstak.
Als je wat wilt weten, stel je vraag gerust.
Tinkerloos schreef:Ze verstopt zich,ze wil jullie niet meeten vrijdag..![]()
Ik mis Wendy ook al een hele tijd..
Normaal(vies woord) liet ze nog wel eens wat van haar horen..
Het laatste bericht ging over die schorpioenen,misschien....
Arabesk schreef:Tijdbalk van de ontwikkelingen en groei van de 'natuurlijk bekappen beweging in Amerika'
http://www.thehorseshoof.com/jacksontimeline.html
susie1981 schreef:Mijn vraag over de ijzer kwam door het feit, dat ik een hekel heb aan lange stukken verhalen lezen
En ik had eigenlijk gehoopt op een antwoord van "ja dat kan heel goed voorkomen ik heb dat ook gehad en ik heb het toen der tijd zus of zo aangepakt".
En wat betreft de pensionstalling, daarvoor hoef ik niet meer te zoeken.
Mijn moeder heeft namelijk eigen stallen met weiland dat nu nog in verhuurd, maar deze mensen moeten er in Maart uit en ga ik daarheen met mijn paarden.
En wil ik er zelf voor gaan zorgen dat onze paarden bijna de gehele dag buiten staan
Nu zeggen of denken jullie misschien dat is niet voldoende, maar ik durf ze niet ook s nachts buiten te laten staan je hoort hier in de buurt zoveel van die nare verhalen.
Wel wil ik iets bekennen.
Ik heb voorheen altijd bij een boer gestaan, daar mochten de paarden niet in de wei dus gingen ze vaak in de padox wat Casmir niet altijd leuk vond.
Ik heb er ook nooit bij stil gestaan dat weidegang zoveel verschil kan maken.
Nu weet ik wel beter en merk ik aan mijn paard dat hij het fijn vind en dat hij tijdens het rijden veel losser en ontspannender is.
susie1981 schreef:Arabesk schreef:Tijdbalk van de ontwikkelingen en groei van de 'natuurlijk bekappen beweging in Amerika'
http://www.thehorseshoof.com/jacksontimeline.html
Ik vind het lief dat je me een link geeft, maar die er ook in het nederlands
Als ik dit moet gaan lezen ben ik wel 3 dagen bezig met ontcijferen
Hebben jullie het hier wel lekker rustig![]()
(grapje he)
susie1981 schreef:Mijn vraag over de ijzer kwam door het feit, dat ik een hekel heb aan lange stukken verhalen lezen.
Arabesk schreef:susie1981 schreef:Mijn vraag over de ijzer kwam door het feit, dat ik een hekel heb aan lange stukken verhalen lezen.
Ja je zult toch moeten vrees ikhet is teveel voor ons om hier alles neer te pennen.