Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:28 Wat een leeftijd. Opwelke leeftijd ben je eigenlijk gestopt met rijden met hem? Dat zou betekenen dat ik 64 (slik) ben, wanneer Oop die leeftijd heeft
bereikt.
opala schreef:Aha dus afhankelijk van de lichamelijke conditie kun je je "bejaarde" paard nog onder het zadel rijden. Weer wat geleerd.
Dat Lee ook alweer 19 is, al is dat niet te merken in het bos.
opala schreef:Op Lee heb ik een paar lessen gehad in 1999, vlak voor we Oop kochten. Een heerlijke les wanneer je haar kreeg toegewezen bij de toenmalige Western Horse Stables in Assendelft. Een korte kennismaking met het westernrijden. Al zal Lee dat minder gevonden hebben, want zo geweldig kon ik niet rijden. (En nog steeds niet
)
Mac schreef:Heeeej, Opala heeft een vroege Boktmeeting gehad met mijn Lee!! Wat leuk! Heb je wel eens een buitenrit gemaakt op d'r? Da's ook een ervaring op zich! Het enige dat ze wil is HARD en dat kan dus niet, want dan slaan de stoppen door. Dat wordt wel beter naarmate je vaker naar buiten gaat met 'r, maar ik ben bang dat dat er nooit helemaal meer uitgaat ...
opala schreef:Echt wel.
Antheman schreef:Dit wist je niet??
opala schreef:Aha dus afhankelijk van de lichamelijke conditie kun je je "bejaarde" paard nog onder het zadel rijden. Weer wat geleerd.
Dat Lee ook alweer 19 is, al is dat niet te merken in het bos.
opala schreef:sloeg opEcht wel.
Antheman schreef:Wat grappig! klein wereldje dan he!
opala schreef:sloeg opal is dat niet te merken in het bos.
Mac schreef:Rustig buiten rijden is er dus eigenlijk niet bij met haar.