Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sugarmiss schreef:@Anth: ik mis foto's van ons ritjeof ging het te snel
Waarom rukten ze je bord poffertjes uit je handen bij de Panoramahoeve ??
nienke07 schreef:Am: Heb genoten van je foto's!!! En wat een superhoeven na 250 km!!
Kinke schreef:Ant, prachtige foto's! Echt geweldig, het plezier straalt er af
Anouar15 schreef:Had je de tocht helemaal zelf uitgezet of was het een bestaande tocht? Ik wil missschien van de zomer ook een trektochtje doen. Niet zo lang natuurlijk, maar gewoon voor de lol. Ik zat te denken om een stukje van de veluwetrail te rijden. Maar hoe heb jij het allemaal gedaan? Alle tips zijn welkom.
Ik zit te denken aan 3 dagen ofzo.
Antheman schreef:Nou, om te beginnen niet bang zijn voor een regenbui![]()
![]()
Pellie schreef:en van triest, nou ja eigenlijk feike een medewerker, is vanavond nog langs geweest. ik moet mijn wintecje pro Cair met witte boom verkopen want zelfs dit is te smal voor gam. krijg nu een county dressuur met boomwijdte van 36" waarschijnlijk.
Anouar15 schreef:Mooie hoeven. Hoelang wordt hij al natuurlijk bekapt? Anouar z'n hoeven zijn niet zo mooi (maar het wordt al beter)
Antheman: Anouar heeft een behoorlijke conditie. Ik heb hem nog nooit echt moe gezien. Twee weken terug nog gecrosst en bij de nakeuring dachten ze dat ik nog moest. Heb ook een keer endurance gereden bij 30*C. Hij had bij de voorkeuring, onderweg en bij de nakeuring 3x dezelfde hartslagAlleen bij de finish was hij 4 slagen hoger...
Vind jij een stukje van de veluwetrail een aanrader of is het beter om zelf iets uit te zetten? En waar overnacht je dan?
Sugarmiss schreef:Antheman schreef:Nou, om te beginnen niet bang zijn voor een regenbui![]()
![]()
Val ik al af dus. Ik was vandaag blij dat ik het wederom droog hielt
Pellie schreef:pellie de steunselvreter![]()
complimentjes in deze voor herman!
maat 42...gniffel, dan zou je in de spagaat zitten man!