Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
?
grappig dat flesje.
Zoek nog even verder.
Maarja.. dat denk ik wel vaker. Ik had ZO de zenuwen, en toen ik bijna klaar was kreeg ik echt koppijn.

*zin in. Ik had nu alleen een badstof zweetdekentje omgedaan met een dekensingeltje..
Eerst maar eens mijn ouders zover krijgen dat die ijzers eraf gaan.
, haha, maar ik snap je probleem
Arabesk schreef:Hopelijk sta je niet zelf op ijzers maar je paard, haha, maar ik snap je probleem
hahaha ja mijn paard ja. Hoezo vroeg je dat dan ?
Bekap jij zelf ? Het lijkt me best lastig nl. en het leren moet via een cursus met afgehakte benen enzo ?
, maar ja...
Héérlijk dattie het vond joh, dat ga ik vaker doen. kei- maar dan ook keihard heen en weer rennen, helemaal showen enz. Ik mijn broer bellen; BAAAAS wil je alsjeblieft even met mijn camera naar de overkant komen ? Hij vond het niet leuk, maar deed het toch
Kwamdie aan, was Rowygo klaar met rennen.
Zal je altijd zien. Maar ik hoefde maar een beetje op de grond te stampen of hij ging alweer, helaas niet zo hard als eerst.
Maar hier de foto's. 

Ja ik ben verliefd op mijn ventje.
*zin in. Ik had nu alleen een badstof zweetdekentje omgedaan met een dekensingeltje.. 

Maarja, nu waren we al begonnen en het is naar mijn idee nu al te koud om ze ineens af te laten, snap je ? En zoiezo, dat mag al helemáál niet. Volgende winter showt Rowygo dekenloos
Tsja waar je hem aan went heb je hem aan (ze geeft alleen wat als ik er niet ben, als ik er ben geef ik hem zelf zijn koek).

) kun je de deken rustig nu nog afhalen hoor! helemaal nu je nog gewoon een super dun ding erop hebt liggen. Het haar zal ontzettend snel bij gaan groeien, daar zul je versteld van staan.... en het is nu overdag nog boven de 10 graden en snachts valt het ook nog mee.... Het schijnt zelfs dat dekens de natuurlijke werking van warmhouden belemmerd, omdat ze bij kou de haren rechterop gaan zetten zodat de lucht tussen de haren warm blijft en daardoor een natuurlijke isolatie krijgen. Door de deken kunnen ze hun haren niet op gaan zetten. Trek zelf maar eens wat aan dat strak om je heen zit of iets wat een beetje losser zit, je bent het warmst in iets wat losser om je heen zit....
En ik weet het van die dekens. Ten tweede; dit is niet zijn deken die hij verder opheeft. Ik had even een hele dunne gedaan omdat ik wist dattie wat zou gaan rennen enz. Normaal heeft hij al een veel dikkere op helaas.
Ik ben in ieder geval heel blij dat het volgende winter wel vast mag..